Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Webáruházzal rendelni rossz áron?

Webáruházzal rendelni rossz áron?

Figyelt kérdés
Egy webáruházból rendeltem egy terméket, aminek hibás volt az ára. (97%-kal le volt árazva). Ám amikor a rendelést leadtam, üres volt, mintha nem rendeltem volna semmit, és csak a szállításért kell fizetnem. Ha nekem megvan a rendelési számom, és bizonyíték arra, hogy amikor rendeltem akkor 97%-kal le volt árazva a termék, akkor a terméket meg kell kapnom a listázott áron nem?

2020. jan. 10. 16:13
 1/3 anonim ***** válasza:
Kaptál e-mailben visszaigazolást a rendelésről, vagy csak az automatikus rendelés-fogadási üzenet jött?
2020. jan. 10. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
75%

Az ászf benne lesz egy olyan, hogy téves ár esetén a webáruház módosíthat. Ezt te vásárláskor elfogadtad.


Ilyen esetben a webáruház köteles téged tájékoztatni és ezt követően eldöntheted, hogy valós áron is szeretnéd-e a terméket, ha nem, akkor elállhatsz a rendeléstől.

2020. jan. 10. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
61%
Régi trükk, hogy "véletlenül" eláraznak valamit. Te beregisztrálsz, rendelsz, bekerülnek az adatbázisba az adataid, amit el lehet adni. (GDPR, tudom, már macerásabb), viszont nem kapsz visszaigazolást a rendelésre, tehát jó esetben szólnak, hogy nem igazolják vissza, rosszabb esetben még azt sem. De legalább egy csomó ember beregisztrál, talán vásárol mást. Marketingfogás
2020. jan. 10. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!