Miért nem kapom meg a csomagot a játékshoptol?
Figyelt kérdés
Rendeltem nem keveset. Karácsonyra! Csak már egy hete. Kaptam is emailben egy rendelési tájékoztatót miket is rendeltem. Meg egy vég összeget szállitási dijjal. De azóta semmi. Hívtam a callcentert folyton várakoztat. De amit emailben adtak csomagszámot azt meg a callcenternél nem fogadta el mikor a csomagom után érdeklődő menüt választottam. De igy le se tudom momdani a csomagot se. Hogy rendeljek igy másikat? Ha közben meg ezeket bármikor hozhatja a futár.#Jatekshop webaruhaz
2019. dec. 7. 08:59
1/2 anonim válasza:
Írj nekik emailt. Ha már nem tartasz igényt a csomagra, akkor elég annyit, hogy élnél az elállási jogoddal, így át se adják a futárnak.
Viszont karácsony még odébb van, valószínűleg a jövő héten amúgy is megkapnád nem biztos, hogy érdemes új helyről rendelgetni.
Esetleg első körben írj nekik olyan emailt amiben a rendelés státuszára kérdezel rá, hogy a csomagot átadták-e már a futárnak vagy ha nem akkor ennek mi az oka. Ha valamelyik termék készlethiányos stb, akkor lehet hogy ők is a beszállítóra várnak és amiatt nem kaptad még meg. Ilyenkor lehet olyat, hogy csak a meglévő termékeket kéred és így ami raktáron van azt azonnal tudniuk kell szállítani.
2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ. Azóta megérkezett a csomagom. Ki derült volt két áru ami hibás volt igy nem tudták addig küldeni mig nem vettèk fel velem a kapcsolatot.
2019. dec. 11. 23:48
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!