A fogyasztóvédelem segíthet ebben az ügyben?
Akkor talán nyisd meg az emailt, hogy Te is és mi is tudjuk, hogy mit "rendeltél"
Ha így is, úgy is követelnek Tőled 25 ezret, akkor most már oly mindegy, hogy megnyitod-e az emailt, vagy sem.
Ha kiderül, hogy mit "rendeltél" és mi van az emailben, akkor már Te is okosabb leszel, meg mi is jobban tudunk tanácsot adni.
Szard le!
A zaklatàs miatt meg tegyèl feljentèst!
3-as, sem Te, sem én nem tudjuk, mi hangzott el a beszélgetésben - nem véletlenül írtam, hogy nyissa meg az emailt a kérdező.
Lehet, hogy valóban megrendelte a szolgáltatást - csak rafináltul csőbe húzták.
Mindenesetre számtalan kérdést felvet bennem a dolog:
- Pl.em értem, hogy lehet meg a felvétel a kérdezőnek: eleve tudta, hogy csőbe húzzák és azért indította el a felvételt? Mert átlagember nem veszi fel a beszélgetést, ha megcsörren a telefon.
Vagy minden telefonbeszélgetést felvesz? Mert az meg jogilag erősen aggályos, kivéve, ha közli a másik féllel.
Aztán ugye a jelen állás az, hogy a kérdező állítja:
- nem rendelt semmit
- illető cég meg állítja, hogy rendelt: ez így, a tények ismerete nélkül 1-1 állás, azaz nem lehet tudni, kinek van igaza...
Hát akkor próbáld meg a területileg illetékes Békéltető Testületet - hátha ők tudnak segíteni.
És tedd meg, légy szíves, hogy privátban megírod nekem ezt a céget, kíváncsi vagyok rá :-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!