Ha Jófogáson rendelek valamit, de az a termék nem úgy = hibásan/hiányosan érkezik meg, a Jófogás tud tenni valamit?
Ilyenkor mi a teendő? Panasszal lehet élni feléjük? Visszakapom a pénzem? Ez hogy működik?
Előre is Köszönöm a válaszokat!
Ők ennyit írnak, (x):
Minden esetben kerüld az előre utalást.
Csak akkor fizess, ha meggyőződtél arról, hogy azt a terméket kapod, ami a hirdetésben is szerepelt.
Fizetés előtt mindig ellenőrizd a termék állapotát, működőképességét.
Na DE...
ha postán jön, csomagolásban, aláírom hogy átvettem, (mert csak úgy adják oda), és csak utána látom rajt a hibákat, akkor mi van?
Hogy ellenőrizhetném úgy előre, ha még nem tudom átvenni?
A jófogásnak semmi köze hozzá, ők csak a platformot adják, amin hirdethet az eladó és kereshet a vevő.
Próbáld rendezni az eladóval, ha nem megy, jelentsd fel. Mást nem tudsz csinálni.
Annyi, h legközelebb személyes átvételt választasz.
A Vateránál van Biztonságos Vásárlás Program - a Jófogáson nincs (és nem, nem tesz semmit a Jófogás, hiszen ki van írva, hogy ne utalj előre, stb.
.
A Vaterán van értékelésük az eladóknak, nagyjából be tudod lőni, kitől vásárolsz - a Jófogáson nincs ilyen, random, ismeretlen emberektől vásárolsz, akiről nem tudod, becsületes-e vagy már 50 embert átvágott.
Ha ennek ellenére még mindig a Jófogáson akarsz vásárolni, akkor pedig olvasd el ezt a kérdést - nagyon hasonló - és a válaszokat, nagyon FIGYELMESEN .
https://www.gyakorikerdesek.hu/uzlet-es-penzugyek__egyeb-ker..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!