Hogyan tudok vissza vonni egy háztól házig rendelést a jófogásról?
Kitalálom, mint rendeltél. Szégyelled, hogy ennyire nem tudsz magyarul, s nyelvkönyvet rendeltél.
Én nagyon ostoba vagyok, s ez lehet az oka annak, hogy nem ide firkálnék, hanem az eladónak telefonálnék vagy írnék.
Erre csak biztatni tudlak! Gondolod, más országok ostobákból importra szorulnak. Rossz helyesírással felteszel egy olyan kérdést, amely 70-es IQ felett nyilvánvaló.
Ha én tévesen rendelek valamit, akkor nem az a legkézenfekvőbb, hogy az eladót keresem meg?
Szerinted mi más lenne a megoldás?
A jófogás nem webáruház, hanem online apróhirdetések tára. A jófogástól semmit sem rendeltél, s a GLS-től sem.
"A kérdező kommentje:
Az ilyen emberek miatt hagyom itt ezt az országot :)"
Én meg az ilyen emberek miatt nem árulok a Jófogáson :-)
(akik csak hülyítik az eladót, semmibe veszik a másik idejét, munkáját)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!