Mi ez a probléma ügyfélkapu bejelentkezésnél?
Figyelt kérdés
Megpróbálok belépni és ezt írja:
"KÖZPONTI AZONOSÍTÁSI ÜGYNÖK
Sikertelen bejelentkezés!
Kérjük, hogy zárja be a böngészőt, és jelentkezzen be újra!"
Bezárom, újra megnyitom, újra belépnék, de megint ezt írja ki. Mi erre a megoldás?
2019. szept. 13. 08:42
1/3 anonim válasza:
Próbálj meg cookie-t (sütiket) törölni vagy másik böngészőből belépni.
2/3 anonim válasza:
Próbáld ki inkognitó módban. Néha beragad a sütikbe az előző bejelentkezés és meghülyül tőle a rendszer.
3/3 anonim válasza:
A NISZ szerint azért van, mert NASA-szintű azonosítást vezettek be :D
Bezár, megnyit vagy inkognító-mód.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!