Ügyfélkapu hitelesítési probléma?
Mivel nincs túl sok időm (3 műszakban dolgozok) az elektronikus ügyintézés mellett döntöttem. Az E-felvételin keresztül jelentkeztem továbbtanulásra, és Ügyfélkapun keresztül próbáltam hitelesíteni a felvételimet. A hitelesítés során azonban probléma merült fel, sikertelenné vált.
Az adatok ellenőrzésekor egyedül ez e-mail cím tért el.
Érdeklődnék, hogy a probléma ez miatt lehet-e.
Először kitöltöttem minden adatot (személyes, középiskolai eredmények, megjelölt szakok...), utána pár napra rá utaltam az összeget, mivel akkor volt csak rá időm.
Egyből is lehet utalni az adatok kitöltése után, de később is bármikor ráér, persze a határidő lejártáig. Csak arra figyelj oda nagyon, hogy annyi időd maradjon még az utalás után, hogy ha úgy van akkor a bizonylatot még be tudd scann-elni, vagy scan-neltetni. Az adatokat is lehet bármikor módosítani.
ha probléma van az ügyfélkapuval és végképp nem boldogulsz oda menj ahol csináltattad vagy az okmányiroda gondolom :)
nem azonnal kell utalni!!!!
én is elkezdtem kitölteni az adatokat,és aztán elmentettem :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!