Extreme Digital 14 napos visszaküldési garancia, hogyan fogom visszakapni a pénzem?
Figyelt kérdés
Utánvéttel volt intezve a rendelés.2019. aug. 31. 17:53
1/6 anonim válasza:
Talán ha egy kicsit konkrétabban leírnád a kérdésedet...
Mit vettél, milyen 14 napos visszaküldési garanciára gondolsz, az elállási jogra? Csak azért, mert az nem mindegyik termék esetén él.
Ha az elállási jogra gondoltál, akkor jelezned kell az Extreme Digital felé az elállásodat - lehetőleg emailben és becsomagolva, számlával együtt visszaküldeni. Csak ezek után fognak majd fizetni.
2/6 A kérdező kommentje:
Július 17.-én rendeltem egy G29-et, ami nem nyerte el tetszésemet. Július 30.-án írtam az ügyfélszolgálatnak, és még 30.-ai keltezéssel megírtam a visszaküldési lapot. Augusztus 17.-én válaszoltak, hogy a futár 2-4 munkanapon belül felveszi a csomagot. Augusztus 22.-én elvitte a futár a csomagot, és azóta várok a változásokra.
2019. aug. 31. 18:54
3/6 anonim válasza:
gondolom úgy, ahogy te is küldtek, postán vazzze...
4/6 anonim válasza:
Ha aug. 22-én vitte el a futár, akkor még időben vannak - a visszaérkezéstől számított 14 napon belül kell visszafizetni a pénzedet.
De ahogy leírod, mindennel elég erős csúszásban vannak.
EMAG-on vetted?
5/6 anonim válasza:
Ja, bocsánat, még nem hatott a kávé: már látom, hogy Extreme Digitál, nem EMAG.
6/6 A kérdező kommentje:
Igen, mit is mondjak, eléggé csúsznak:D
Többet innen nem.
2019. szept. 1. 11:01
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!