Mit tehetek, ha egy tőlem pár napja megvásárolt kifogástalan termék miatt problémázik a vásárló?
Nos, azért nem ismerjük a történetet teljesen.
Nem tudjuk, pl. hogy személyes átvétel volt-e?
Nem tudjuk, hogy valóban jó volt-e a telefon vagy csak az eladó mondja (bocs, kérdező)
Ráadásul vannak olyan hibái egy telefonnak, amik nem rögtön derülnek ki: pl. ha megveszem a telefont, megkapom majd kipróbálom, értékelek és 4-5 óra múlva lemerül az aksi.
Majd mondjuk felforrósodik és megint lemerül, stb.
Nem tudm, mennyi volt az a telefon, de akik azt írjátok, semmi dolga az eladónak vele, nem hiszem, hogy szeretnétek vevőként pl. 30 ezerért egy 2 napig működő telefont venni.
Mondjuk az más kérdés, hogy én pl. Jófogáson nem is vennék ilyent.
Hát volt személyes átvétel, ki is próbálta, így ment végbe az üzlet. De én semmi bizonyságot nem kapok arról, hogy valóban az én hibám-e, hogy tönrement. Lehet akkora bolond, hogy míg én tudtam rá vigyázni, ő pár nap alatt elrontja.
Tehát csinál vele valamit, elkezd nekem hápogni, hogy nincs kép, nincs hang, és én adjam vissza a pénzt?!
Még ha el is romlott, ilyen a netes vásárlás, ha azt nem boltban teszik, így járt...
Egyikőtök hazudik, mivel nem voltunk ott, nem tudjuk, hogy te vagy a vevőd. B verzió, pont akkor adta meg magát a telefon, benne van a pakliban.
Ha a te lelkiismereted valóban tiszta, nincs miről beszélni, főleg ha a vevő valóban kipróbálta. Varázslatos módon csomó ilyen kérdés van, hogy pár nap után hirtelen elromlik a telefon és habzik a vevő szája. Magánemberként szvsz annyit mondanék rá, hogy így járt, nem kötelességed garanciát adni és itt még mindig azt feltételezem, hogy hibátlan készülék lett eladva.
"Még ha el is romlott, ilyen a netes vásárlás, ha azt nem boltban teszik, így járt..."
Ne haragudj, jó pár adásvételt lebonyolítottam már eladóként, pár száz problémás ügy megoldásában segédkeztem már, de ez a mondatod számomra nem azt mutatja, hogy olyan nagyon korrekt eladó lennél. Lehet, hogy tudtál a hibáról, ami nem azonnal jött ki, stb.
Az is homályos, hogy mi a hibája a telefonnak - mire hivatkozik a vevő - mert ugyebár arról sem írtál semmit.
Meg azt se tudjuk, mennyit fizetett a vevő. Meg hogy hol adtad el? Mert pl. a Vaterán van olyan, hogy biztonságos vásárlás és ilyen esetben a vevő írhat a Vaterának, aki felszólítja az eladót az ügy rendezésére, ha ez nem történik meg, akkor meg bizonyos feltételek mellett kárpótolja a vevőt x összegig.
De ha jól gondolom, nem a Vaterán adtad el.
Na,gyakorisok, lehet lehúzni 0-ára - mint az előző hozzászólásomat - csak majd ha vevőként jól átcsesznek Titeket, akkor gondoljatok erre a kérdésre is, hogy kinek a pártjára álltok.
Továbbra is tartom, hogy mivel az eladó (kérdező) szinte semmit nem ír le az adásvételről pontosan, így nem lehet állást foglalni, kinek mit kellene tennie.
Lehet, hogy az eladónak van igaza, lehet, hogy a vevőnek.
Amúgy az sem lényegtelen kérdés, hogy miért akartál telefont cserélni - talán nem pont azért, mert az eladott telefonnál már hibák jelentkeztek???
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!