A Magyar Postánál MPL miért nincs megoldva az 1 órás kiszállítási időkeret, mint pl. a DPD-nél?
A Magyar Posta MPL azt írja 8:00-17:00 között szállítja ki a csomagot, a DPD nem csak hogy megadja, hogy pl. 9:31-10:31 között, de még azt is mutatja térképen nagyjából hol van a futár autója, és hogy hány címe van előtted, ami frissül folyamatosan.
Mi akadályozza meg az MPL-t, hogy egy 21. századi szolgáltatást nyújtson, és tisztelje már az ügyfelei idejét azzal, hogy ne egész nap kelljen várni a futárt.
Ha az állam tolja ennek a cégnek a szekerét, egyedül van a piacon bizonyos dolgokban, akkor miért nem teszi meg ezt a minimális informatikai könnyebbséget, hogy az ember látja mikor jön a csomagja?
Esetleg majd az 5G hálózat kiépítése hozza el számukra a lehetőséget erre?
> az állam tolja ennek a cégnek a szekerét, egyedül van a piacon bizonyos dolgokban, akkor miért nem teszi meg ezt a minimális informatikai könnyebbséget
Kérdésben a válasz.
Mert nem tudná teljesíteni.
Így is óriási emberhiánnyal küzd, valamikor ki se tudják kézbesíteni aznap, szóval örülj, hogy még nem omlott össze az egész kóceráj !
egy vicc, egy csomagom bent van múlt hét óta, semmilyen értesítést nem kaptam, ráadásul több nappal később írta ki a posta alkalmazás, hogy napok óta a postán van.
Értesítőt azóta sem kaptam. Teljesen érthetetlen, hogy ha múlt héten már bent volt a csomag, akkor azt miért nem csipogták be az adatbázisba és miért nem tudtam hétvégén ezt az infot megtudni, hogy hétfőn elhozzam. Nem értem a működést, azt gondoltam ha a postán van akkor az valós időben bekerül a rendszerbe.
#2-nek.
A csomagküldés (MPL) nem adómentes, csak az egyetemes postai szolgáltatás.
Nem minden csomagról kap értesítőt a címzett, van, hogy neki kell bemennie megérdeklődni.
Mindem azonosítóval ellátott küldemény be van érkeztetve az adott postára, ahogy te mondod ,,becsippantják", ezáltal automatikusan lehet látni a központi rendszerben, hogy ott van a csomag a postán. Az, hogy esetleg ez a rendszer lassan frissül, nem feltétlenül a posta hibája.
Mert pl.a DPD és a többi futárszolgálat jóval kevesebb csomagot kézbesít,egy postai csomagkézbesítő napi 70-80+ csomagot kap és ezért teljesen rábízzák a dolgozóra hogy a saját kidolgozott szisztémája szerint végezze a munkáját,pl.hogy a cégek délelőtt/kora du.kerüljenek sorra mert azok bezárnak 3-4 körül-és persze ha vannak a környéken civil címek azokat is beleveszi ha már ott van.Vagy hogy hogyan lehet parkolni a környéken stb.
Nem tudom létezik-e olyan szoftver ami mindent figyelembe véve hazai viszonyok között megtervezné az útvonalat előre 1 órai pontossággal 80+csomagnál.Pláne hogy előző nap még nem is tudják a csomagbázisokon hogy mennyi melójuk lesz hogy előre értesítsék a címzettet,csak valamikor aznap hajnalban szállítják ki nekik a budaörsi feldolgozóból.
Amúgy nekem már volt olyan hogy vártam egy csomagot a DPD-től,szoktam látni a futárt hogy délelőttönként hol szokott tartani és onnan pár száz métert 2-3 óra alatt tett meg miközben a neten néztem hogy 3 címe van még hozzám,tehát az sem működik jól minden körülmény között.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!