Mit lehet tenni ha a biztosító nem akar fizetni? Bővebben lent
Galaxy s6 készülék, gyári új korában lett rá (teljeskörű) biztosítás kötve
Meghibásodott bevittem a Samsung szervízbe (Nyugatinál) kaptam rá árajánlatot x ezer forint,
biztosítós azt mondta rendben,
az ujjlenyomat olvasó nem működött továbbra sem,
visszaadtam kiderült hogy alaplapcsere is +ca. 100000 Ft
Megkérdeztem a biztosítóst azt mondta ha belefér az x ezerbe akkor mehet az alaplapcsere is (dehát nyilván nem fér bele és ezt leírtam neki h az plusz költséggel jár)
Ilyenkor mit lehet tenni, a biztosítós megtagadhatja, hogy fizet???
A szervíz képtelen volt megszerelni 1 hónap alatt, a biztosítós nem fizet, telefonom nincs 1 hónapja!
Valaki segítsen légyszives, hogy hogyan lehet ebből jól kijönni...
mennyi idős a teló?
érte valami káresemény (külső behatás), vagy csak úgy "magától nem működik"?
a biztosítós azt mondta rendben rész a kár bejelentésre vonatkozott...
a kötvényben nincs beleírva h lenne összeghatár
az eset konkrétan úgy történt, hogy kárbejelentés, bevittem a hivatalos szervízbe, kaptam egy árajánlatot, ezt a biztosító elfogadta, majd úgy javították meg, hogy nem működött az amivel bekerült, erre nem vettem át mondtam javítsák meg, erre kaptam egy új árajánlatot alaplapcserével (az eddigi ár +100k Ft), amire a biztosító azt mondta h lehet alaplapcsere ha belefér az eredeti árba
tehát: a HIVATALOS SAMSUNG MÁRKASZERVÍZ képtelen volt megjavítani 1 hónapig, a biztosítós meg nem akar fizetni (a kötvényt többször átnyálaztam, ilyen pont nincs benne, van természetesen alkalom amikor nem fizet, de olyan nincs hogy csak x ezret fizet)
ezzel mit lehet kezdeni?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!