Biztosító nem akar fizetni. Mi a teendő?
Volt egy kis karambolom. Én voltam a vétlen fél. A károkozó elismerte a felelősségét, mondta oké, béna volt ő hibázott stb.
Kijött a kárszakértő felmérte a kárt.
Most meg jött egy levél valami ilyesmi szöveggel, hogy műszaki értelemben a bejelentett kár nem állapítható meg, ezért nem áll módjukban fizetni. Pont. Ennyi. Nem jár egy fillér se. Mit kell ilyenkor tenni.
Ezt nem értem, hogy a "bejelentett kár nem állapítható meg". Jó lenne tudni, mi történt, hol sérült az autód, sérült-volt-e előtte az a rész, stb. Ha erősködsz a call centerben, vagy személyesen be tudsz menni, akár még a kárügyintézővel is fogsz tudni beszélni és az majd elmagyarázza, aztán azzal már lehet kezdeni valamit. Ha a kárszakértő száma megvan, esetleg őt is megkérdezheted, habár ő nem dönt semmiről, maximum javasol, de ő ismeri a kárt, hátha meg tudja mondani, mire gondoltak a biztosítónál.
Azt csak halkan jegyzem meg, hogy az, hogy a másik fél elismerte a károkozást, nem jelent semmit.
Azért örülnék, ha megírnád, hogy is van ez, mindig is érdekelt az autókár. :)
Sárhányó sérült, meg első futómű, meg festés.
Nyilvá futómú nem olcsó mulatság. Ezért nem akarnak fizetni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!