Miért nem fizet a sem az utazási iroda sem pedig a biztosító?
Figyelt kérdés
Épp ma öt napja, hogy leégett a buszunk Szlovéniában, minden utasnak szénné égett az összes bőröndje, és minden ami benne volt.
Megkötöttük a biztosítást még az utazás előtt (nem is a legolcsóbbat), mégsem kapunk semmit, mindenki eltűnt. Mi lehet a megoldás? Legalább a befizetett biztosítás árát visszakaphatjuk?
2015. jún. 11. 20:44
11/15 A kérdező kommentje:
Akkor mi történik, ha a biztosítóhoz leadtuk a kárbejelentést, de az utazást lebonyolító társasághoz nem tudjuk?
2015. jún. 11. 22:10
12/15 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Akkor az utaztató cég felé bukjátok a dolgot. Legalább faxon (fax küldéséről kérjetek igazolást és tegyétek el, ezt elfogadják írásos bejelentésnek mindenhol, ezt még holnap meg tudjátok tenni akkor is, ha messze vannak, így nem futtok ki a határidőből) küldjétek el nekik.
13/15 A kérdező kommentje:
Összegezve tehát az Allianz azért nem fogad bejelentést, mert hiányzik a jegyzőkönyv a balesetről, és az igazolás, hogy részt vettünk az utazáson, amit csak az utazási iroda tudna adni, aki viszont eltűnt, így nem adhat, holnap viszont lejár az 5 nap, és ha nem ad le senki semmit, nem lesz bejelentés, utána meg nem fognak ezzel foglalkozni, hiába van több tucat károsult.
2015. jún. 11. 22:43
14/15 A kérdező kommentje:
Ma az allianz irodájában egy nagyon segítőkész fiatalemberrel sikerült megoldani a dolgot. Még a mai napon leadjuk a kárbejelentést és az odaveszett tárgyak listáját.
Nagyon-nagyon-nagyon köszönjük a segítséget, most először a gyakorinak vettem a legnagyobb hasznát!
2015. jún. 12. 12:27
15/15 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Örülök, hogy sikerült leadnotok a kárigényt, remélem, ezután már minden gördülékeny lesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!