Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Miért nem fizet a sem az...

Miért nem fizet a sem az utazási iroda sem pedig a biztosító?

Figyelt kérdés

Épp ma öt napja, hogy leégett a buszunk Szlovéniában, minden utasnak szénné égett az összes bőröndje, és minden ami benne volt.

Megkötöttük a biztosítást még az utazás előtt (nem is a legolcsóbbat), mégsem kapunk semmit, mindenki eltűnt. Mi lehet a megoldás? Legalább a befizetett biztosítás árát visszakaphatjuk?


2015. jún. 11. 20:44
1 2
 1/15 A kérdező kommentje:
Azt elfelejtettem írni, hogy az Allianznál kötöttünk biztosítást és egy utasnak sem akarnak fizetni.
2015. jún. 11. 20:49
 2/15 anonim ***** válasza:
78%
Mire hivatkoznak? Hivatalosan bejelentettétek a kárt?
2015. jún. 11. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 A kérdező kommentje:

Az allianznál dolgozó hölgy össze-vissza beszélt, és azt állította, hogy az utazási iroda kell fizessen. De az meg egy vidéki cég, mindenki fel fog szívódni, senkit sem lehet elérni, elhalasztották a találkozót is. Az összes utas ugyanígy van, még azok is, akik a Postán kötöttek biztosítást. Mindenki rázza a fejét és máshova küld. Holnap jár le a határidő a kárbejelentésre, és úgy néz ki a dolog, hogy kb. rá kell erőszakolni az ügyintézőre a papírokat.

Ekkora lehúzást, és ilyen felháborító "ügyintézést" nem is sejtettünk... És 100%, hogy a sofőrök meg a cég el fog tűnni. Így is jó vastag bőrrel tiltakoznak.

2015. jún. 11. 21:25
 4/15 A kérdező kommentje:
Arról nem is beszélve, hogy visszafelé az utasok fizették az autópályadíjat, de azt a pénzt sem kapják vissza. Van kis blokkunk, de senkit nem izgat. -7000Ft....
2015. jún. 11. 21:26
 5/15 anonim ***** válasza:
100%

Teljesen mindegy, ki mit mond, írd meg a kárbejelentést és írásban add le náluk. A kárbejelentés beadásáról kérj igazoló papírt.

Ugyanezt tedd meg az utazási iroda felé is.


A határidők be nem tartása jogvesztő hatású, ha rábeszélnek titeket, hogy ne adjátok be a kárbejelentést, akkor később hiába derül ki, hogy mégis fizetniük kellene, mivel nem történt bejelentés, semmi sem jár nektek.


Aztán ha elutasítják a kárigényt, akkor el kell olvasni, mit írtak és ellenvéleménnyel élni, felügyeleti szervhez fordulni és verni az asztalt.

2015. jún. 11. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 A kérdező kommentje:
Elvileg addig nem adhatjuk le, míg az utazási iroda "folyamatban lévő" jegyzőkönyve nem készül el. Az pedig biztos nem lesz határidőn belül. Ez lehetséges? Még senki sem tudta leadni..
2015. jún. 11. 21:45
 7/15 anonim ***** válasza:
80%

Ez nagyon béna kifogás. Adjátok le a kárigényt, a jegyzőkönyv majd valamikor elkészül. Olyan embert vigyetek magatokkal, aki nem hagyja magát, ha kell, kihívja az iroda vezetőjét, elkéri a panaszkönyvet és beleír, és bármit is mondanak neki, nem hagyja magát.

Ja, és az egészet vegyétek fel (videókamera volna a legjobb), hogy a későbbiekben legyen valami a kezetekben.

2015. jún. 11. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
86%

Az Allianz oldalán ez van, totál mindegy, egy ügyintéző mit mond:

[link]

2015. jún. 11. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 A kérdező kommentje:
Magyarán veszekedni kell velük? Felvételt készíteni nem illegális?
2015. jún. 11. 21:54
 10/15 anonim ***** válasza:
60%

Veszekedni kell, ha másként nem megy.


A felvétel készítése előtt meg kell őket kérdezni, hogy beleegyeznek-e, ebben igazad van.


De az Allianz oldalán találsz 24 órás ügyfélszolgálati telefonszámot, őket is fel tudod hívni, nektek fognak igazat adni.

2015. jún. 11. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!