Miért nem fizet a sem az utazási iroda sem pedig a biztosító?
Épp ma öt napja, hogy leégett a buszunk Szlovéniában, minden utasnak szénné égett az összes bőröndje, és minden ami benne volt.
Megkötöttük a biztosítást még az utazás előtt (nem is a legolcsóbbat), mégsem kapunk semmit, mindenki eltűnt. Mi lehet a megoldás? Legalább a befizetett biztosítás árát visszakaphatjuk?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az allianznál dolgozó hölgy össze-vissza beszélt, és azt állította, hogy az utazási iroda kell fizessen. De az meg egy vidéki cég, mindenki fel fog szívódni, senkit sem lehet elérni, elhalasztották a találkozót is. Az összes utas ugyanígy van, még azok is, akik a Postán kötöttek biztosítást. Mindenki rázza a fejét és máshova küld. Holnap jár le a határidő a kárbejelentésre, és úgy néz ki a dolog, hogy kb. rá kell erőszakolni az ügyintézőre a papírokat.
Ekkora lehúzást, és ilyen felháborító "ügyintézést" nem is sejtettünk... És 100%, hogy a sofőrök meg a cég el fog tűnni. Így is jó vastag bőrrel tiltakoznak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Teljesen mindegy, ki mit mond, írd meg a kárbejelentést és írásban add le náluk. A kárbejelentés beadásáról kérj igazoló papírt.
Ugyanezt tedd meg az utazási iroda felé is.
A határidők be nem tartása jogvesztő hatású, ha rábeszélnek titeket, hogy ne adjátok be a kárbejelentést, akkor később hiába derül ki, hogy mégis fizetniük kellene, mivel nem történt bejelentés, semmi sem jár nektek.
Aztán ha elutasítják a kárigényt, akkor el kell olvasni, mit írtak és ellenvéleménnyel élni, felügyeleti szervhez fordulni és verni az asztalt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ez nagyon béna kifogás. Adjátok le a kárigényt, a jegyzőkönyv majd valamikor elkészül. Olyan embert vigyetek magatokkal, aki nem hagyja magát, ha kell, kihívja az iroda vezetőjét, elkéri a panaszkönyvet és beleír, és bármit is mondanak neki, nem hagyja magát.
Ja, és az egészet vegyétek fel (videókamera volna a legjobb), hogy a későbbiekben legyen valami a kezetekben.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az Allianz oldalán ez van, totál mindegy, egy ügyintéző mit mond:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Veszekedni kell, ha másként nem megy.
A felvétel készítése előtt meg kell őket kérdezni, hogy beleegyeznek-e, ebben igazad van.
De az Allianz oldalán találsz 24 órás ügyfélszolgálati telefonszámot, őket is fel tudod hívni, nektek fognak igazat adni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!