Mit tehetek, ha a biztosítóm átvágott?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Igy van,3 év után,ugyanazt leírtad amit én is kedvesem :)
Mielőtt visszaszólsz,nézd meg hogy saját magadat égeted be.Na félretéve az ellenségeskedést,nem vagyok híve,de nem szeretem mikor valaki általánosítja a másik munkáját,úgy hogy ő maga,most árulta el hogy nem ért hozzá oly nagyon :)De semmi baj :)
Félrevezetni nem engem szoktak kedves,habónem az ügyfeleimet....nem is győzöm a sok sz@rt elpucolni,amit az ügyfélszolgálatra beültetett némely kis tündér csinál.Ennyi erről,a témát lezártam.
Kedves kérdezőnek válaszolva megnyugtatásul..bár nem tudom pontosan mi a termék,de a leírtak alapján mondjuk bónusz életprogram is lehet.Nagyszerű termék,közép-és hosszabb távú célok elérésére,illetve nagyon kedvező összegek állnak rendelkezésre biztosítási védelem tekintetében.Tehát amennyiben ezt kötötted,úgy igenis jót tettél magadnak...DE!
-elmondtad az üzletkötőnek hogy te rövid távú célokra teszel félre?
-Ha ennyire rövid célokat gondoltál,akkor miért kötöttél életbiztosítást?
-Mi volt vele a terved?
-Miért akarsz hozzányúlni most?
Ami a legfontosabb és itt...már ha ez így van,ki ígért neked 12%-ot?Soha nem ígérünk hozamokat,mivel nem vagyunk látók,éppen ezért van arra lehetőség hogy az ügyfél maga is kezelje a pénzét,interneten keresztül van hozzáférése a szerződéshez,amennyiben igényt tart
erre.Én javasolni szoktam,sokan élnek is a lehetőséggel.Tehát a lényeg,ha egy szerződésre figyel az ügyfél és az üzletkötővel megfelelő kapcsolatot ápol,szépen lehet a hozamokra figyelni és igen,akár 10..de 20%-os hozam is elérhető.De erre nem vállal garanciát senki.Ugyanakkor ma Magyarországon a bankba pénzt tartani nem érdemes és ha félre szeretnél tenni,ne adj isten a családod biztonságát biztosítási védelemmel kiegészítve kötöd ezt meg,nagyon is jól jársz közép és hosszú távon,mivel ez egyfajta nyugalmat ad.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
ebből látszik, hogy te nem értesz hozzá. Nem azt írtam, hogy 3 éven belül nincs VV, hanem azt, hogy van olyan RENDSZERES díjas termék, ahol 3 éven belül nincs VV érték, és az írtam, hogy ahol 3 év után TELJES értéket fizetnek vissza, az EGYSZERI díjas termék, de látom a szövegértelmezés nem megy. Ha egy picit is tartanád a kapcsolatod a céged ügyfélszolgálatával, akkor tisztában lennél vele, hogy a telefonos kollégák csak azt továbbítják, amit a háttérosztály tesz, üzen, elvégez, mert fizikailag nem ők végzik a módosításokat.
Egyébként lehet, hogy te épp egy olyan tanácsadó vagy, aki talán ismeri azokat az UL-eket, ahol 3 éven belül nincs VV érték, de mint tudjuk nem csak ilyenek vannak, illetve néha azt is el kéne mondani az ügyfeleknek, hogy milyen költségei vannak egy ilyen szerződésnek. Mert nyilván úgy könnyű eladni egy terméket, hogy a 20%-os hozamokat szépen elmondja az illető (nem rád gondolok KEDVES), csak épp az árát nem mondja el senki. És nem azt szokták mondani, hogy 3 éven belül (ez csak példa) nincs VV érték, hanem azt, hogy 3 éven belül nem lehet VV-ni, ami ugye azért fontos, mert ugrik a jutalék. De sebaj. Illetve a másik: az ügyfélszolgálatosok minden hívása minden cégnél rögzítve van. Ha akkora baromságot mondanának, már nem dolgoznának ott, hiszen után lehet követni. Ügyfélszolgálatosra még nem láttam panaszt, tanácsadóra viszont egyre többet, gyakorlatilag az esetek 95%-a sajnos üzletkötők miatt van. Miért? Mert senki nem tudja bizonyítani, hogy akkor mit mondott a tanácsadó. A szó elszáll. Voltam üzletkötő is 2 cégnél is, elegem lett a hazugságokból. Nem a biztosítási szakmából, hiszen akkor nem itt lennék.
Én most zártam le a témát részemről.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!