Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Kinek milyen tapasztalata van...

Kinek milyen tapasztalata van a MetLife-al kapcsolatban?

Figyelt kérdés
Engem a napokban kerestek meg és mielőtt bármit kötnék velük szeretnék róluk többet tudni. Köszi!
2013. febr. 25. 18:03
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
100%

Nekünk 5 éve Aviva-s biztosításunk van. Ugye az Aviva fióktelepet vette át a MetLife. Nem érzékeltem túl nagy változást, sőt a lakás biztosítást átköttettük így emeltebb biztosítási összegen szélesebb a kárvállalás.


MetLife pedig nemzetközi szinten biztos vállalat.

2013. febr. 25. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
100%

Egyedüliek, akik nem a saját alapkezelőjüket használják, hanem minden alapjukat az kezeli, aki az adott területen a legjobb.Pl. magyar részvényt a Concorde (azt hiszem). Szóval, ha nem volt jó az alapkezelő az adott félévben, akkor simán átteszik a pénzt ahoz, aki jobb volt.

Ezért jók a hozamaik.

2013. febr. 27. 01:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
100%
Összehasonlítva a többi biztosítóval az Aviva mindig drágább volt, nagy költségekkel dolgoznak.
2013. febr. 27. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
81%
Privátban írtam neked,egyébként az elöttem írónak igaza van.Üdv.. Ibolya
2013. febr. 27. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
73%
Ár/érték arányban nem teljesít túl jól.
2013. márc. 1. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
51%
nagyok a költségek valóban, de a telefonos/személyes ügyfélszolgálat nagyon korrekt.
2013. okt. 17. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
41%

A Metlife Maxima biztosítás 10 évre, havi 20833 forintos befizetéssel cirka 880 ezer forint - 1 millió 130 ezer forint közötti összegbe kerül! Ennyi költséget fog a biztosító elvonni az ügyfél befizetéseiből! ...és ebbe még nincsenek is a kiegészítő biztosítások dijjai!


Azt mindenki döntse el, hogy a telefonos/személyes ügyfélszolglat korrektsége megér-e ennyi pénzt...

2014. máj. 17. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:
Az ő ügyfélszolgálatuk az egyik legkorrektebb mind közül. Az, hogy ki milyen tájékoztatást kapott a tanácsadótól, arról nem az ügyfélszolgálat tehet. Hogy x éve mondtak valamit neked, majd az ügyfélszolgálat közli, hogy az nem úgy van, az nem azt jelenti, hogy az ügyfélszolgálat hazudik, hanem azt, hogy a TA tájékoztatott félre. Az már más kérdés, hogy amit ők mondanak, az nem az igényeidnek megfelelő. Attól még az tény.
2014. máj. 19. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
41%

Ennek semmi köze a tájékoztatáshoz vagy annak hiányához. Szerintem egyszerűen nem ér ennyi pénzt az, hogy én egy akármilyen ügyfélszolgálattal cseveghessek. Márpedig ez a szerződés nem kicsit kerül sokba: ahogy írtam 10 év alatt 21 ezer forintos havdíjjal még 1 millió forinttnál is többe kerül. Ennél sokkal olcsóbban is lehet megtakarítani.


Egyébként kíváncsi lennék milyen módszertannal és összesen hány ügyfélszolgálatot tanulmánonyztál, hogy a Metlife ügyfélszolgálata lett nálad a legkorrektebb... ?

2014. máj. 20. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:
elég sokat, mivel ez a munkám....
2014. máj. 20. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!