Hogyan lehet egy biztosítóval történt, rögzített telefonbeszélgetést elkérni?
Figyelt kérdés
Mivel a hangfelvételen az én hangom is rögzítve van, ezért úgy gondolom, hogy én is igényt tarthatok a felvételre! Azért lenne fontos, mert a beszélgetés végén elhangzottak olyan dolgok az ügyintézőtől, amikor már azt hitte, hogy nem hallom, ami számomra sértő volt! Szeretném ezt megbeszélni velük! Várom az ötleteket, tanácsokat! Köszi#biztosító #rögzített telefonbeszélgetés
2012. aug. 25. 06:09
1/3 anonim válasza:
Próbáld meg elérni a felettesét. A legtöbb helyen van panaszra lehetőség, esetleg e-mailben.
2/3 anonim válasza:
Amikor ilyen célból szeretnéd a felvételt kikérni akkor sosem lesz már meg... Véletlen törlődött, stb...
Tegyél panaszt, amire 30 nap múlva érkezik majd válasz, hogy kivizsgálták az ügyet és ejnye bejnyében részesítették az ügyintézőt és nagyon sajnálják. A valóságban pedig röhögtek rajtad egy jót egy délutáni meetingen.
3/3 anonim válasza:
kedves utolsó, azért ez nem teljesen így van. Én is call centerben (is) dolgozom, és elég komoly büntetés van emiatt, tőlünk már repült ember emiatt, minden hónapban ellenőriznek minket, engem még azért is lehúztak, mert azt mondtam, hogy nyugodtan forduljon hozzánk. nem használjuk a nyugodtan szót, csak a bizalommal-t....
Viszont hogy a másik oldalt is elmondjam: én szoktam használni a némító gombot :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!