Jó Biztosító az ÁB-Aegon? Tapasztalatok?
Szerintem sz*r. Lakásbiztosítás. Betörés. Az ügyfélszolgálaton összevissza beszélnek, alapvető kérdésekre különböző válaszokat adnak, nem tudják, nem biztosak benne, visszahívnak, közben hazamennek. Utána letagadják az egészet, ők kezdettől fogva azt mondták, amit most. Kárfelmérő kijön, a három órás megadott intervallum után, húsz percet késve, nem érti, miért akadok ki. Könnyedén társalog, mintha az engem ért kár valami jópofa társalgási téma lenne. Úgy közlekedik, mintha otthon lenne. Nem mond előre semmit, mit kell előkészíteni, majd mire idegesen megtalálom a dolgokat, visszautasítja. A félmillió forintos számítógépén jegyezget, majd a végén elém löki a "jegyzőkönyvet" (öt sor), írjam alá a képernyőn. Nem írom alá. Stb.
Kívánok jobb tapasztalatokat. Vagy inkább azt, ne legyen szükség arra, hogy igénybe vedd őket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!