Alexcosta kérdése:
Union biztosíásokkal fogok dolgozni, mikre figyeljek?
Figyelt kérdés
Sziasztok. Egy call centerben fogok dolgozni,ahol az Union biztosítónál kell biztosításokat kötni, illetve egyéb szolgáltatásokat marketingelni egyébként Assessment kft. mikre figyeljek itt legjobban,ha az ügyféllel beszélek? Mik lesznek a leggyakrabban elhangzott témák? mennyi idő és gyakorlat kérdése, mire könyékből menne magabiztosan az egész?2019. okt. 8. 10:59
1/3 anonim válasza:
Alapos betanítás előtt csak nem engednek telefonálni.
2/3 anonim válasza:
Ilyen helyen van oktatás. Ha nincs, akkor menekülj és menj rendes ügynöknek, ugyanazt kell csinálni és még rendes pénzt is keresel...
3/3 anonim válasza:
Nagyon figyelj az oktatáson. Főleg a kifogáskezelésnél.
Nem fognak egyből telefonhoz ültetni. Kb. 2 hét a képzés, plusz egy hét behallgatás régebbi dolgozóknál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!