Sziasztok, Junior ügyfél vagyok ami elvileg "ingyenes" mégis levon havi 154 ft-ot ami egyáltalán nem érdekelne csak a hazugságot nem tűröm. Egy kicsit utánanéztem és azt olvastam, hogy a SmartBank miatt van, viszont engem egy szóval nem figyelmeztettek erre és miért jó az OTP-nek az, hogy én ingyenesen QR kóddal betudok lépni és nem nekik kell fizetni az SMS-t az internetbanki belépéshez?
Nincs hazugság: az van, hogy az OTP-nek 2 féle junior számlacsomagja van és "automatikusan" arra, a fizetősre írják a szerződést: mi is jól póruljártunk, mert megnyitottuk, betettük a gyerek x ft-ját, aztán 1 év múlva néztünk, hogy majd 2 ezer ft-al kevesebb volt rajta.
Azt tudod csinálni, hogy bemész az OTP-hez és kéred a másik csomagot, ami valóban ingyenes - mondjuk itt az utalás rohadt drága. Ja, és ne felejts el netbankos szerződést kötni - az abba való belépés is ingyenes.
Meg nyilatkozz a havi 150 ezer ft ingyenes készpénzfelvételről is - ha még nem tetted meg.
2019. jún. 6. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 Koplárovics Béci válasza:
Addig ingyenes a Direkt/Smartbank, amíg csak lekérdezni szeretnél. Azaz pl megnézni az egyenlegedet. Ha már csinálni is szeretnél valamit (átutalni, Direkten keresztül telefont feltölteni, stb), az 154Ft/hó.
2019. jún. 6. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 Jaruss válasza:
Béci írta jól. Nem a Junior számlák közti különbségről van szó,hanem a netbank felhasználnálási módja közti különbséhgről. Át kell állíttatni csak lekérdezésre.
2019. jún. 6. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 anonim válasza:
3-as, ez azért nem stimmel, mert - igaz, kb. 3 évvel ezelőtti a történet - de mi konkrétan 1 évig se be nem léptünk a netbankba, se semmit nem kérdeztünk le, se egyáltalán SEMMIT NEM CSINÁLTUNK a bankszámlával - még pénz se érkezett rá, csak betettünk x összeget, mozdulatlanul állt a számla és bő 1 év múlva, amikor ránéztünk, majd 2 ezer ft-al kevesebb volt. Utána bementünk a bankfiókba és ott a nő átírta a JUNIOR-t egy másik féle módra - azóta valóban ingyenes.
2019. jún. 6. 15:49
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat, utánanézek.
2019. jún. 6. 15:52
6/8 Koplárovics Béci válasza:
#4: A válaszomat nem légből kaptam, hanem vettem a fáradságot, és megnéztem a bank hirdetményeit:
Ebben látom a Juniornál (3. oldal, 6. pont), hogy a lekérdezés ingyenes, a bővebb szolgáltatás fizetős. Ez a díj nem akkor kerül levonásra, ha csinálsz is valamit, hanem már akkor is, ha igényeled a szolgáltatást, azaz már a lehetősége is fizetős. Korábban ez egyébként ingyenes volt. Így fordulhat elő az, hogy te ugyan nem csináltál semmit a számlán, az időközben fellépő díjváltozások viszont érvényesek arra a számlára is, ezért vonták egy idő után a díja(ka)t.
2019. jún. 6. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 Jaruss válasza:
Az internetbank felhasználhatóság jellegének semmi köze nincs ahhoz, hogy beléptetek-e a netbankba vagy se. Stimmel az, csak szolgáltatás és szolgáltatás közti különbséget kell megérteni. Még hatszor állíthatja bárki,hogy mit állítottak így-úgy, annyi történt,hogy a teljeskörű OTP Direkt internetbankot módosították csak lekérdezés jogosultságúra.
2019. jún. 6. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 kasz gyu válasza:
A hazugság ott kezdődött, hogy mostantól nem az embereket adóztatjuk meg hanem pl. a bankokat. Szerinted azt ki fizeti meg? Nem sokkal ezután, megjelentek a levonások, klf. költségek címén.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!