Bet365 levett egy összeget a kártyámról?
18 éves elmúltam, illetve a saját kártyámat akartam használni, szóval mindent normálisan csináltam.
Az összeget az oldalon nem kaptam meg, de a kartyámról eltűnt...
A súgó ezt írja "Amikor egy hitel- vagy bankkártyás befizetés elutasításra kerül, az összeget a kártyakibocsátója ideiglenes lebklokkolja, így az nem lesz elérhető. Az ilyen összegek legtöbb esetben rövid időn belül visszakerülnek a számlájára. Bizonyos esetekben az összeget hosszabb ideig is visszatarthatják és az összeg feloldásának ideje kártyakibocsátóként változhat.
Elsőként a bankjával kellene felvennie a kapcsolatot, és kérnie kell az összeg feloldását, hogy az visszakerülhessen a számlájára. Amennyiben az összeg nem lesz elérhető a bankszámláján 10 banki munkanapon belül, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk"
Szerintetek vissza kerülhet az összeg a számlámra, anélkül, hogy fel kéne vennem a kapcsolatot a bankkal?
Az a baj, hogy vagy tizenX alkalommal megpróbálkoztam a befizetéssel, mivel a hibaüzenet azt írta összesen, hogy valami hiba lépett fel a tranzakció során, próbálkozzak újra vagy válasszak másik fizetési módot.
Mivel én csak annyit tudtam, hogy VAN a bankszámlámon pénz, ezért újra próbálkoztam, sokszor... Azt rémálmomban sem gondoltam volna, hogy zárolják a befizetni kívánt összeget, ezért nem ellenőriztem a próbálkozásaim közben az egyenlegem...
Viszont mivel több mint 10* próbálkoztam, most az eredetileg befizetni kívánt összeg több mint 10*-esét zárolták. :/
Szóval szerintetek lehetséges, hogy néhány napon belül "visszakerül" magától az összeg? Mert nem igazán szeretném a bankkal felvenni a kapcsolatot emiatt, nagyon cikinek érezném, ha erről kéne beszélnem, illetve biztos megkérdeznék hogy minek próbálkoztam ennyiszer...
Viszont amúgy elég felháboritónak tartom ezt az eljárást, hogy nem csinálhatok autómatikusan azt a saját pénzemmel amit szeretnék.
Van valakinek hasonlóval tapasztalata?
Most mi a legjobb döntés?
Az a baj, hogy ez elvileg nem a bet365 hatásköre...
Ők is azt írják a súgónál, hogy elsősorban a bankkal érdemes felvenni a kapcsolatot.
Ami számomra, az idézett szövegből nem egyértelmű, hogy a zárolt összeget egy időután van e esély, hogy a bank magától elérhetővé teszi, vagy ilyen nincs, nem létezik, mindenképpen szólni kell ehhez?
Köszi! Nem zavar annyira be, csak végleg nem szeretném elveszíteni azért ezt az összeget...
Úgyhogy akkor szerintem kivárom a max. 30 napot, remélem tényleg feloldják.
Ha ez valóban így van, akkor leesett a kő a szívemről.
Ezekszerint a probléma majd magától megoldódik... :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!