Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Nagyon SÜRGŐSS! Egyik nap itt...

Nagyon SÜRGŐSS! Egyik nap itt vásároltam: https://secure2. segpay.com/billing/poset. Cgi ki is fizettem, de egy hónap után újra vonja le az összeget a kártyámról. Ezt nem lehetne valahogyan megszakítani?

Figyelt kérdés
2010. dec. 27. 15:52
 1/7 A kérdező kommentje:
vagyis interneten kártyával fizettem egy tranzakció során. Kaptam egy hozzáférést az oldalhoz ami 30 napig érvényes, de most lejárt a 30 nap és újra levonták. Mi a teendő?
2010. dec. 27. 15:53
 2/7 anonim ***** válasza:

Esetleg velük is beszélhetsz a contact menüpontra kattintva és kérdőre vonhatod őket.

Gyakorlatilag ha bemész a bankodhoz, akkor ők adhatnak felvilágosítást a lehetséges megoldásokról, ami lehet a kártya tiltása, vagy az adott cég hozzáférésének tiltása

2010. dec. 27. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Sajnos nem magyar oldalról van szó. de lehet a bankba megyek:( Köszi
2010. dec. 28. 08:13
 4/7 Hintalow ***** válasza:

Az a baj, hogy te előfizettél egy szolgáltatásra, és valószinűleg az apróbetűs részben ott volt, hogy havonta vonják a díjjat bankkártyán keresztül megterhelve a számládat.

Következő lehetőségeid vannak: ahogy elöttem is mondták a legjobb, ha felvennéd velük a kapcsolatot, és leiratkoznál a szolgáltatásról. (mivel mondtad, hogy nem tudsz angolul, ez nem igazán járható)

Bankban is tudod intézni, de felkészítelek rá, hogy ilyen esetben nem tudnak/fognak olyat csinálni, hogy ezt az egy levonást nem engedélyezik a kártyádról, hanem csak a kártya letiltásával tudnak neki véget vetni. Ami díjköteles. (netkártyánál nem tudom hogy megy)

2010. dec. 28. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
[link] Ez az oldal címe...:D Így valaki tud segíteni, hogy leiratkozzak róla?
2010. dec. 28. 20:09
 6/7 anonim válasza:

Ahogy látom a linken, a Segpay-nél fizettél. A tranzakciós oldaluk alján van egy mondat, miszerint ha szeretnéd megszakítani az ismétlődő vásárlást (kifizetéseket), akkor menj az ügyfélszolgálati oldalukra:

[link]


Ott a "Find your transaction" résznél add meg a

kártyaszámodat és az email címedet, majd kattints a "Submit" gombra. Gondolom, ezután majd kilistázzák, hogy milyen tranzakcióid vannak folyamatban, és a kérdéses ismétlődő kifizetést kiválasztva meg tudod azt szakítani.

2011. jan. 2. 02:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 tatapaks válasza:

Mivel én is hasonlóképpen jártam, ezért köszönöm én is a jó tanácsot!

A letiltás sikerült. Bár én sem tudok angolul, de a Google-fordító ebben segített!

Üdv : tatapaks

2011. márc. 11. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!

Adataid védelme fontos számunkra!

Mint a weboldalak többsége az interneten, honlapunk működéséhez és célzott hirdetések megjelenítéséhez mi és hirdetési partnereink is cookie-kat tárolunk az általad használt eszközön. Ahhoz, hogy ezt megtehessük, a hozzájárulásod szükséges. Erről az adatvédelmi tájékoztatónkban részletes információkhoz juthatsz, illetve bizonyos cookie-k használatával kapcsolatban további lehetőségeid vannak.