OTP internetes fizetési felülete leemelheti az összeget a kártyámról akkor is, ha nem irányított vissza a webáruház oldalára?
Figyelt kérdés
A Firefox NoScriptje miatt csak többszöri próbálkozás (fizetés jóváhagyás) után bukkant elő, hogy sikeres tranzakció, és a webáruház felülete.
Biztos, hogy a korábbi próbálkozások tényleg csak próbálkozások voltak? Vagy előfordulhat, hogy leemeltél az összeget úgy is, hogy se az OTP nem jelezte a tranzakció sikerességét, se pedig a wwebáruházba nem irányított vissza?
2014. márc. 6. 01:11
1/1 Kiss Józsika válasza:
lépj be a netbankodba és majd meglátod, de egyébként nem valószínű, hogy többször leemelték ugyanazt az összeget a számládról...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!