Provident otthoni szolgáltatásnál kérhetem hogy mást küldjenek hozzám?
Figyelt kérdés
Aki jelenleg van az nagyon agresszív és érthetetlen egy nő. Sok éve már hogy az ügyfelük vagyok és mindig pontosan fizettem, most sincs hátralékom, talán ennyit már csak kérhetek.2017. szept. 24. 21:41
1/9 anonim válasza:
Keresd fel a területi képviselőt.
2/9 anonim válasza:
Ha több éve az ügyfelük vagy, kérlek, áruld el, miért éri ez meg neked? Mi a jó az uzsorakamat visszafizetésében?
Ha van pénzed visszafizetni a felvett összeg másfélszeresét, akkor simán előtakarékoskodhatnál, és a kamatra elköltött pénz a zsebedben marad.
Miért kell ehhez az undorító bandához fordulni?
3/9 anonim válasza:
Nem. Egy adott címhez egy ember van rendelve, csak Ő intézheti.
4/9 A kérdező kommentje:
Kedves második! Nem kioktatást kértem, ha a kérdésre nem tudsz vagy nem akarsz válaszolni akkor ne tedd. Egyébként konkrétan nem én vagyok az adós hanem a nagyszüleim akiknek adódtak anyagai nehézségeik és rá voltak kényszerülve a providentre, ráadásul papa elhunyt tavaly és a temetést is csak ebből tudtuk fedezni. Nagyon unom már hogy mindenki csak okoskodni tud. Hidd el nem poénból vettük fel és ne ítélkezz amíg nem tudod mi áll a dolog mögött. Kösz.
2017. szept. 26. 11:32
5/9 anonim válasza:
Nem ítélkeztem, kérdeztem.
Nekem ez az egész Provident dolog egy lokikai bukfenc: ha valakinek van 10Ft bevétele és a kiadása 15, akkor miért megoldás az, hogy elkölti a 10-et és felvesz még 5-öt, aminek a kétszeresét, tehát 10-et kell visszafizetnie?
Holott a következő havi bevétele ismét csak 10Ft lesz, ebből kellene kifizetni 10+ a törlesztőt.
Az én ismereteim szerint ez egyenes út az adósságcsapdába...
6/9 anonim válasza:
Az ügyfélszolgálaton keresztül lehet panaszt tenni a területesekre. Van rá mód, hogy mást küldjenek. De csak az tehet panaszt, akinek a nevén van a szerződés.
7/9 A kérdező kommentje:
Tettünk panaszt de azt mondták nem tudnak mást küldeni.
2017. okt. 13. 20:39
8/9 anonim válasza:
Hivatalos panasz esetén értesítik a területi képviselő felettesét, ő az első panasznál "rendre utasítja" a beosztotját. Ha nem történik semmi, akkor ismét panaszt kell tenni. Ha ez sem működik, akkor fel lehet mondani az otthon szolgáltatást.
9/9 anonim válasza:
Lehet, hogy mindenki ilyen naluk a ktm-ek kozul es nem tudnak mit kezdeni vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!