SOS, jó helyre ment a pénzem?
Ma utaltam először kp-ban pénzt egy utazási iroda számára (elég nagy összegről van szó, 2 éves spórolásom). Az ügyintéző nem volt túl segítőkész. Először a 3x8-as bankszámlaszám egy számjegyét elrontotta,melyre utalni kellett, a közleménybe is a kisbetűk helyett nagybetűket használt (kis égy nagy betűk kombinációja volt) mert csak magybetűvel tud írni. Végül a javított számlaszám csak 2x8 számjegyből állt. A 3. nyolc számjegy csak 0-ból állt, rákérdeztem és azt válaszolta rá hogy "mit ugrálok ha úgysem értek hozzá" Szóval ez így jó? Oda megy a pénzem ahova kell neki?
18/L
Ha nekem ilyet mondott volna; "mit ugrálok ha úgysem értek hozzá" abban a pillanatban elkérem a panaszkönyvet az undorító mocsok goromba magatartásáról írok részletesen és még a főnökét is mindent megteszek, hogy elérjem.
Mit akarsz te egy ilyen hellyel, ahol ilyen az alkalmazott? Ha jó helyre is ment a pénzed, kérd vissza és menj normális utazási irodába.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!