Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Hol lehet panaszt tenni, ha...

Hol lehet panaszt tenni, ha félretájékoztattak a bankban és becsaptak?

Figyelt kérdés
Bankot váltottam és új bankszámlát nyitottam két hete, ahol az éves kártyadíj és kibocsájtási díj 0 Ft, ez a szerződésben is benne van és a hölgy is ezt mondta a bankban. (Gránit bank, Most kártya). Erre most kaptam egy levelet és új pin kódot, hogy "örömmel tájékoztatnak", hogy új bankkártyát kapok, aminek aktiváláskor levonják a kibocsájtási díját. Erről két hete még semmit nem mondtak az ügyfélszolgálatukon. Felhívtam az ügyfélszolgálatot ma és azt mondták, az új kártya díja 1900 Ft. Hol tudnám ezt a csalást jelezni valamilyen módon?
2015. aug. 3. 10:59
 1/7 anonim ***** válasza:
81%

A banknál kell reklamálni első körben. Ha nem írják jóvá a díjat, akkor mehetsz az MNB-hez.


Itt vannak a fogyasztóvédelmi központ elérhetőségei:

[link]

2015. aug. 3. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
köszönöm szépen!
2015. aug. 3. 11:15
 3/7 anonim ***** válasza:
70%

Én is reklamáltam már meg, hogy az Erstében félretájékoztatott egy ügyintéző, valamint hihetetlenül flegma és bunkó volt, valamint a jóval utánam érkező ismerősét előttem szolgálta ki, persze sorszám nélkül.

annyi történt, hogy bocsánatot kértek, de "az esetet nem áll módjukban rekonstruálni".

A válasz is egy nagy semmi volt, mert olyasmit nem kell "rekonstruálni", amiről kamerafelvétel van, de ennyire nem tartották fontosnak a dolgot.

Gondolom a kedves ügyintézőnek meg nem is szóltak, hogy ilyen talán nem kéne csinálnia.

2015. aug. 3. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
62%
OTP-ben kétszer reklamáltam meg telefonon díjat, mert egyszer jogtalannak, egyszer túl magasnak tartottam. Mindkétszer visszakaptam a pénzt.
2015. aug. 3. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Most visszahívtak minket a bankból és tájékoztattak, hogy úgy döntöttek, a Most kártyásoknak ingyenes lesz az új kártya. Így elég korrektek és gyorsak voltak végül.
2015. aug. 3. 12:12
 6/7 anonim ***** válasza:
59%
Ez nem feltétlenül félretájékoztatás, az ügyintéző is ember, hibázhat. Talán rossz helyre tette az ikszet. Kérdezz rá!
2015. aug. 3. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Nem kell mindjárt az MNB-hez rohanni. Ha problémád van, bemész és megbeszéled velük. Ha úgy érzed, ez nem ér célt, akkor kell a felügyeleti szervhez fordulni.
2015. aug. 3. 23:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!