Hol lehet panaszt tenni, ha félretájékoztattak a bankban és becsaptak?
Figyelt kérdés
Bankot váltottam és új bankszámlát nyitottam két hete, ahol az éves kártyadíj és kibocsájtási díj 0 Ft, ez a szerződésben is benne van és a hölgy is ezt mondta a bankban. (Gránit bank, Most kártya). Erre most kaptam egy levelet és új pin kódot, hogy "örömmel tájékoztatnak", hogy új bankkártyát kapok, aminek aktiváláskor levonják a kibocsájtási díját. Erről két hete még semmit nem mondtak az ügyfélszolgálatukon. Felhívtam az ügyfélszolgálatot ma és azt mondták, az új kártya díja 1900 Ft. Hol tudnám ezt a csalást jelezni valamilyen módon?2015. aug. 3. 10:59
1/7 anonim válasza:
A banknál kell reklamálni első körben. Ha nem írják jóvá a díjat, akkor mehetsz az MNB-hez.
Itt vannak a fogyasztóvédelmi központ elérhetőségei:
2/7 A kérdező kommentje:
köszönöm szépen!
2015. aug. 3. 11:15
3/7 anonim válasza:
Én is reklamáltam már meg, hogy az Erstében félretájékoztatott egy ügyintéző, valamint hihetetlenül flegma és bunkó volt, valamint a jóval utánam érkező ismerősét előttem szolgálta ki, persze sorszám nélkül.
annyi történt, hogy bocsánatot kértek, de "az esetet nem áll módjukban rekonstruálni".
A válasz is egy nagy semmi volt, mert olyasmit nem kell "rekonstruálni", amiről kamerafelvétel van, de ennyire nem tartották fontosnak a dolgot.
Gondolom a kedves ügyintézőnek meg nem is szóltak, hogy ilyen talán nem kéne csinálnia.
4/7 anonim válasza:
OTP-ben kétszer reklamáltam meg telefonon díjat, mert egyszer jogtalannak, egyszer túl magasnak tartottam. Mindkétszer visszakaptam a pénzt.
5/7 A kérdező kommentje:
Most visszahívtak minket a bankból és tájékoztattak, hogy úgy döntöttek, a Most kártyásoknak ingyenes lesz az új kártya. Így elég korrektek és gyorsak voltak végül.
2015. aug. 3. 12:12
6/7 anonim válasza:
Ez nem feltétlenül félretájékoztatás, az ügyintéző is ember, hibázhat. Talán rossz helyre tette az ikszet. Kérdezz rá!
7/7 anonim válasza:
Nem kell mindjárt az MNB-hez rohanni. Ha problémád van, bemész és megbeszéled velük. Ha úgy érzed, ez nem ér célt, akkor kell a felügyeleti szervhez fordulni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!