PayPal gondom van, hogyan tudnám megoldani, ötletek/tanácsok?
1 éve regisztráltam rá(csak hogy legyen),de annak nem néztem utána hogy le fognak vonni kb 400 ft-ot így kaptam volna egy IBAN kódot,úgy 200 ft lehetett a számlámon úgyhogy gondoltam majd később rakok rá és megcsinálom.
Azóta persze eszembe se jutott a paypal,most viszont szükségem lenne rá,de elfelejtettem a jelszót.
Próbáltam kérni újat ,de csak a jó ég tudja milyen kacifántos válaszokat adtam a biztonsági kérdésekre(amiket leírtam de persze elveszett).
Az OTP IBAN kód lehetőségét fel sem ajánlja mert ugye nincs.
Van valami email címük ahova tudnék írni,illetve volt már valakinek ilyen gondja?
Te valamit nagyon keversz.
1,Amikor regisztrálsz a PayPal-hoz és hozzácsatolsz mondjuk egy kártyát a paypal számlához, akkor valóba levon 400ft-ot, de ez egy próba tranzakció, aminek sikerességét úgy bizonyíthatod, hogy a tranzakció megjegyzésében kapsz egy véletlen generált négyjegyű kódot (aminek köze nincs az IBAN-hoz) és ezt megadod a PayPal oldalon. Ezzel erősíted meg, hogy rendben van minden és a 400Ft-ot jóváírják a számládon.
2, Az IBAN, amúgy nem egy kód hanem a számlaszámod nemzetközi formátuma, tehát az egy számlaszám:
3,Az elfelejtett Paypal belépés az kemény dió (IBAN-hoz köze nincs). Egyik haverom mostanában szenvedett meg vele és egyszerűbbnek bizonyult egy másik e-mail címmel újra regisztrálnia. Persze a megerősítési procedúrát végig kellett csinálnia.
Ja és ha nem volt érthető az első pont, a próba tranzakciónál kapott 4 jegyű biztonsági kód, (ami a bankodnál jelenik meg a megjegyzésnél a 400Ft levonás után) az nem a belépéshez szükséges jelszó lesz, hanem a belépés után kell megadni a számlád megerősítéséhez.
Az oldalra a belépési kódod végig az lesz, amit te anno megadtál (és most már elfelejtettél). Ha most meg is találnád a tranzakciós kódot, azzal semmire nem mennél. Az a megerősítés után már semmire nem jó.
Az első válaszoló tökéletesen összefoglalta. Más kérdés, hogy ebből te mit értesz meg.
Ezt az accountot már buktad, mert hiába írsz az ügyfélszolgálatnak, mert a "hé, mi van az accountommal?" típusú kommunikáció nem célravezető, ugyanis kőkeményen azonosítanod kellene magad megfelelő iratokkal, egyszerűen nem éri meg az időt és fáradságot.
Csinálj új accountot. A csatolt kártyát már úgymond ellőtted, tehát másikat kell használnod. Rajtad múlik, hogy intézel-e ilyet a bankodnál. Manapság nem nagy ügy.
Igen elnézést kevertem a fogalmakat,de a lényeg ugyanaz.
Nem erősítettem meg a számlaszámot,és ezért nem ajánlja fel az OTP IBAN lehetőséget új jelszó kérésénél,csak a biztonsági kérdéseket.
Lehet hogy nektek nem sikerült,de én azért megpróbálnám, tudtok mondani egy email címet ahova írhatnék nekik?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!