Jogos-e a T-mobile követelménye a fizetési felszólítás díjával kapcsolatban?
Felmondtuk a telekom szolgáltatásokat február elején, az utolsó számlát elfelejtettünk befizetni és március 20-ai levél kelttel érkezett egy fizetési felszólítás, amit 24-én kaptam meg és a t-mobile üzletben befizettem 28-án.
30-án újra a postaládába volt egy fizetési felszólítás, amiben az állt, hogy 26-án állították ki. Semmisnek tekinettem, mert már rendeztem a számlát. Erre tegnap kaptam egy újabb csekket, 1500 ft befizetésére, ami kettő felszólító levél díja.
Jogos ez? Meg lehet valahogy támadni? A két levél kelte között mindössze 6 nap telt el! És kézhezvételtől(sima levél, úgyhogy bizonyítani nem tudom) 4 nap telt el, és közvetlenül nekik fizettem be.
Azért ez olyan érzést kelt, mintha direkt csinálnák...
Aki a t mobile-lal szóbaáll, meg is érdemli
Tudnék mesélni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!