Mit lehet olyankor tenni, ha panasszal éltem a bank felé, miszerint a szerződésben foglaltaknak nem tettek eleget?
Figyelt kérdés
A panasztétel elvileg 15 napos határideje régen lejárt,de az ügyben nem történt semmi.
Beperelhető a bank?Megéri egyátalán?
Ugyanis mindennek nyoma van gondolom én.
Vagy esetleg ötletek?
2010. febr. 2. 19:44
1/2 anonim válasza:
Hol éltél panasszal? mert érdemben a PSZÁF foglalkozik ezzel.
2/2 anonim válasza:
Ha van az írásos panasz benyújtásáról átvételi elismervényed (vagy tértivevényed, ajánlott szelvényed, ha postán adtad fel), akkor szépen hívd fel az ügyintézőt, és mondd meg neki, hogy már lejárt a 15 napos határidő, és a PSZÁF-nek elküldted a panaszodat (ez a Pénzügyi Szervek Állami Felügyelete - a bankok félnek tőle, mert erősen szankcionál). Hamarosan elintéződik az ügyed. Feltéve, ha tényleg jogos a panaszod, mert ha nem, akkor jól kinevetnek. Előtte egy ügyvéddel nem ártana konzultálni erről.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!