Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » K&H e-bankba miért nem tudok...

K&H e-bankba miért nem tudok belépni?

Figyelt kérdés
Pár hete jelentkeztem be utoljára, de most mikor helyesen beírom a pin kódom azt írja ki, hogy "Hibás PIN 0 kísérlet maradt". Ez mitől lehet? Szerintem már először is jól írtam be, de ha elrontottam volna akkor nem azt kéne kiírnia, hogy 2 kísérlet maradt? Rögtön 0-át írt ki.
2014. nov. 8. 21:22
 1/3 anonim ***** válasza:

Valaki megpróbál belépni, amiről nem tudsz. ívd fel a TeleCentert, hogy megtudd, i a pontos ok, és mikor próbáltak meg belépni utoljára sikertelenül előtted:

(06 1/20/30/70) 335 3355

2014. nov. 8. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Ez érdekes...trambulin számlám van, és senki nem nyúlt a kártyámhoz...Hétfőn bemegyek személyesen.
2014. nov. 8. 22:00
 3/3 anonim ***** válasza:

Jártam már hasonlóan:

Beírtan a PINt, azt írta ki, hibás PIN, 2 kísérlet maradt.

OK, nagyon odafigyelve mégegyszer beírtam (hátha elsőre félreütöttem), kiírja: Hibás PIN 0 kísérlet maradt.

A bankfiókban kérhetsz új netbank kártyát, új jelszóval (nekem rögtön aktiválta is az ügyintéző)

Kérdeztem tőle, hogy hogy lehet, hogy a 2 próbálkozás valójában csak 1? Azt mondta, hogy elő szokott fordulni még az is, hogy rögtön az első rossznak ítélt próbálkozás után letiltja a rendszer a kártyát, technikai probléma lehetett.

2014. nov. 9. 10:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!