Hogy történhet meg az, hogy egyszeri fizetés helyett háromszor fizettem a boltban?
Figyelt kérdés
elutasította a kártyámat a pénztárnál a leolvasó, majd megint beírtama pin kódot megint elutasította, majd végül elfogadta, fizettem.
pár perc múlva kaptam az sms-t miszerint 3x történt meg a fizetés.
Ilyenkor mi van?
Fogyasztóvédelemhez fordulhatok? itt vagyok egy fillér nélkül, 4 gyerekkel, pelenkát se tudok venni.....
Természetesen holnap első utam a bankba lesz.
2012. okt. 23. 10:35
1/5 anonim válasza:
bankban rendezik holnap, nyugi...
2/5 anonim válasza:
Így van, a bankban kell panaszt tenni, ők kivizsgálják, és jóvá fogják írni.
3/5 anonim válasza:
Valószínűleg csak zárolták háromszor, beterhelni csak egyszer fogják, a két felesleges zárolás majd feloldódik magától pár hét múlva.
4/5 anonim válasza:
Ha a leolvasó elutasítja a kártyádat akkor elvileg az nem kerülhet levonásra! Ilyen esetekben el kell rakni az elutasításról szóló cetlit,majd ahol fizetsz ott le tudod ellenőrizni (pénztárosok elvégzik) az összeget valóban levonták-e? Érdemes a fizetés helyszínén rendbe tenni:ha többször vonhatták le az összeget,akkor ők jogosultak törölni a tevékenységüket! Miért kellene neked össze-vissza utazgatnod ha helyben el tudsz intézni mindent!!!
5/5 A kérdező kommentje:
a fizetés helyszínén intézkedtem, ők tenni nem tudtak semm, bizony nekem ellett intézkednem 2x20perc telefon, ügyintézés , kárbejelentés....
2012. nov. 10. 09:36
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!