Hol tudok panaszt tenni, ha megtévesztettek az áruhitellel kapcsolatban? (Euronics Kft)
2011. március 05.-én bementünk egy Euronics üzletbe, hogy áruhitelre vegyünk egy tv-t.
Kinéztük egyet 135000 ft volt az ára.
Elmondták, hogy milyen lehetőségek vannak, de mivel van otp-s számlák amire a fizuk érkeznek, ha arra vesszük, akkor -13500 ft-al kevesebbet kell fizetünk és a többit 10 egyenlő kamatmentes részletben fizethetjük.
Oké, örültünk, a bank is elfogadta a kérelmet..stb
Azt mondták majd a bank vonni fogja a részleteket a számláról.
Erre ma június 24.-én jön egy levél a Vöröskő Kft-től (hozzá tartozik az euronics), hogy a bank mégsem fogadta el a hitelkérelmet és 8 napon belül fizessük ki a 123300 ft tartozást vagy esetleg lehetőségünk van 9 egyenlő részletben is kifizetni.
Na most itt nem azon van a hangsúly, hogy nem fizetjük ki, de kérdem én miért kellett erre 3 hónapot várni, és miért fogadta el a rendszer a kérelmet akkor és most miért írják, hogy mégsem?
Ja és arról még nem is beszéltem, hogy ott helyben ki kellett fizetni 12300 ft-ot (1 havi részlet) kp-ben (nem volt lehetséges kártyával fizetni) :/, amiről semmilyen számlát nem kaptunk tehát nincs nyoma sem.
Akkor erre nem figyeltem, így az én véleményem szerint az zsebbe vándorolt, és nem került semmivel sem kevesebbe a tv.
Hiába ecsetelték a 10% kedvezményt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!