Erste George mobilapplikációban hol tudok alszámlát nyitni/igényelni?
Ügyintéző tegnap elvileg átállította a számlacsomagomat és beállította, hogy tudjak igényelni alszámlát és hozzá külön bankkártyát, de most reggel se látok ott erre lehetőséget. Csak új kártyát tudok igényelni, ami nekem nem jó, mert a második kártyához teljesen eltérő napi limitet akarok beállítani.
De nyilván új főszámlát sem akarok, nem akarok feleslegesen átutalási és második számlavezetési költségeket, csak a kártya egyszeri ill. éves díját.
Igen, valószínű az történt amit az egyes írt.
A régi, kb. 9-10 évvel ezelőtti számlacsomagok a B kategóriásak, ami klasszikus, minden számla különálló és mindnek külön-külön díja van, stb...
Az A típusú számlák amelyeket 9-10 éve vezettek be. Jellemzően drágábbak illetve olyan jogi megoldással lettek kitalálva, hogy minden állami illetéket át tudjanak hárítani.
Viszont ezeknél akárhány számlát nyitsz, mindig egy szerződés van és azon belül tudsz nyitni új és újabb számlákat.
Nem fő meg al, mert nincsenek egymásnak alá-fölérendelve.
Itt már be lehet állítani, hogy a bankköltségeket mindig csak egy számláról vonja a bank illetve számlavezetési díja csak egynek van (legalábbis a legtöbb esetben, nem tudom, hogy minden esetben-e), stb...
Milyen számlacsomagba pakolt át? Mert nem biztos, hogy annyira jól jártál vele, főleg ha régi, még kedvező díjúban voltál.
A kérdésre válaszolva:
Elvileg ott, a Storeban lehet nyitni, de ha ott nem találsz ilyet, hívd fel a Telebankot!
Azért írom, hogy elvileg, mert nekem sokkal régebbi típusú, még B kategóriás számlám van, ezért a Georgeban én ilyet nem látok.
Erre akkor nyugodtan rámehet az ügyfél? : [link]
Nem fogja magát "megégetni"?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!