Jóváhagyás CIB Bank Mobilalkalmazással miért nem jelez a alkalmazás amikor neten szeretnék vásárolni? Hogy tudom be állítani?
Figyelt kérdés
márc. 14. 16:26
1/3 anonim válasza:
Ha nem haragszol, követem ezt a kérdést, hátha valaki ad rá releváns választ.
NÁlam ugyanez a probléma, nem tudom jóváhagyni valamiért a netes vásárlást az utóbbi két napban, pedig korábban nem volt ezzel probléma.
A CIB ügyfélszolgálatot hiába hívom, 30-40 perc várakozás után sem jutok el ügyintézőhöz.
2/3 anonim válasza:
Nem megy a push notification. OTP-nél az app frissítése szokta megoldani.
Lehet még próbálkozni az app leállításával, ujraindításával, cache törléssel
3/3 anonim válasza:
Be kell kapcsolni, hogy engedélyezed az értesítéseket
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!