Vajon mi lehet az oka, hogy nem tudok belépni a cibes mobilalkalmazással a fiókomba?
Figyelt kérdés
Inaktív az ügyfél vagyok ablak, nem cseréltem telefont.2017. szept. 3. 13:28
1/1 anonim válasza:
Hívd fel az ügyfélszolgálatot, nem vagy az alkalmazásra regisztrálva
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!