Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Van aki azért hagyta ott a...

Van aki azért hagyta ott a CIB bankot mert megbízhtatlan a mobilalkalmazásuk?

Figyelt kérdés
Lényegében az a ritka alkalom amikor megfelelően múködik. Teljesen random, hogy enged belépni vagy sem. Folyamatosak a hibaüzenetek.Sokszor a tranzakciók végrehajtása sem egyértelmű, mert hibaüzenetet küld, emiatt volt hogy többször végrehajtottam ugyanazt a tranzakciót. A bank alkalmazottai is tudnak a problémáról, de ők is csak széttárják a kezüket, állítólag ők jelzik a hibákat a központnak, de alapvető hibákat nem javítanak. Erősen gondolkozok, hogy bankot váltsak emiatt, hiszen ma már elengedhetetlen, hogy mobilalkalmazáson végezzük a pénzügyeinket. Van olyan aki emiatt hagyta ott a CIB bankot?

2022. dec. 30. 16:21
 1/8 anonim ***** válasza:

Nálam működik, nagyon minimális azon esetek száma, amikor nem.

Korábban volt, hogy napokig nem engedett belépni értelmes hibaüzenetet nem írt ki. Olyankor frissíteni kellett. Nem örültem, de szerencsére ilyen problémám nem sokszor volt.


"hiszen ma már elengedhetetlen, hogy mobilalkalmazáson végezzük a pénzügyeinket"


Ha ez neked fontos szempont, váltsál bankot. Én egyetlen komolyabb pénzügyi műveletet se vagyok hajlandó telefonon végezni.

Telefont kb arra használom, hogy ránézzek az egyenlegemre, meg kártyalimitet állítsak.


Lehetne sokkal jobb a CIB Bankos online infrastruktúra, mondjuk ki elég fapados. De én el tudok intézni mindent, amit akarok úgyhogy maradok CIB ügyfél.

2022. dec. 30. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Amikor én voltam CIB bankos még Java alkalmazás volt a netbankjuk, ami nem működött mobiltelefonon. Akkor váltottam amikor egy belföldi euró felvételt külföldinek könyveltek le négyszeres áron. Átmentem egy olyan bankhoz, ahol külföldön is a saját bankjuk ATM-jéből belföldi a pénzfelvétel. Volt már hogy jól jött, főleg Szerbiában, ahol nagyon visszamaradott a kártyaelfogadás, de Ausztriában is jártam úgy, hogy egy népszerű gyorsétteremben ami Magyarországon is van és régóta elfogadnak kártyát nem fogadta el. Szerencsére ott volt szemben a bankom fiókja.
2022. dec. 30. 16:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim válasza:
0%

Nálam is hibátlan

Gagyi a telefonod szerintem

Próbáld számítógépen át

2022. dec. 30. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

A CIB mobil appja az egyik legxarabb a piacon, ez nyílt titok. Csak a szerint hibátlan aki évente 2x használja vagy cak teljesen alap dolgokra...


Múlt héten pl. az app keverte a kártya költési limitét a pénzfelvételi limittel...


Egyedül azért vagyok még CIB-es, mert amúgy maga a bank viszonylag problémamentesen működik és szinte mindent el lehet intézni telefonon anélkül, hogy egy fiókba kéne menni.

2022. dec. 30. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 Miklós89 ***** válasza:
Én nem hagytam ott a CIB bankot, mivel 1 év hűségidő köt hozzájuk, de jó szívvel ajánlom a Raiffeisen bankot, vagy a Gránit bankot. Ezeknél is van ajánlási rendszer, ha van körülötted, aki ajánl, érdemes felvetni. Mindkettőtöknek előny. Ha nincs ismerős, privátban adok én is szívesen ajánlást, illetve ha van kérdés kondíciókkal kapcsolatban akár, válaszolok.
2022. dec. 30. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

A CIB mobilalkalmazása szar. Az új netbank is szar. A JAVÁs netbank viszont használható. Szóval a mobilalkalmazást max. egyenleg nézésre, meg a netbankhoz kódgenerálásra, jóváhagyásra használom.

Maga a bank viszont aránylag elfogadható színvonalú, pl. soha nem mennék át az Erstéhez, ott csak a hitelkártyám van, de azokkal sokkal több gondom van.

2022. dec. 30. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Számos olyan jellemzője a CIB mobil banknak, ami az őrület határára hajszolja a mezei júzereket. A fejlesztőket nem támogathatta jó üzleti elemző a munka során, legalábbis ez tűnik ki a rosszul kimunkált user interface-ből. ( pl. internetes vásárlások biztonsági kódjának kezelése, hülye helyre mélyre eldugott QR kód leolvasó,...)


Bennem is komolyan felmerült, hogy bankot váltok.

2022. dec. 31. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Nem csak a telefonos app megbízhatatlan, hanem az egész CIB bank úgy ahogy van felejtős. Totál gyenge befektetésikínálat, lehúzás ezerrel minden irányból, lassú ügyintézés. A telefonos appjuk meg egy rossz vicc, egy amatőr tákolmány. Évek óta rosszul működnek olyan funkciók amelyek az ezeréves pc-s Java alkalmazáson simán mennek, de azért eszük ágában sincs a hibákat javítani, a folytonos leállásokról nem is beszélve.
2023. márc. 3. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!