Tesco vásárlókártyára rábeszélték édesanyámat , Clubkártya címszóval még 2022 közepén ?!
A kártya inaktív, nem volt egyszer sem használva. A Bank a mai nappal viszont jelezte, hogy 150 ezer forint tartozás van.
Ez mégis hogy lehetséges?!
A legundorítóbb, hogy 2022 óta egyetlenegy levél vagy email nem jött erről. Az ügyintéző szerint elektronikus úton való megkeresés van megadva ( erről sem anyukám döntött) de email sem jött, még ha valójában az is van megadva.
Kérlek segítsetek, járt már más is így ?! Mi jogon kér ennyit a bank amikor Ő maguk is megmondták, hogy látják hogy nincs is aktíválva a kártya, de fizessük be.
Nem ez a probléma, hogy erről senki sem tudott. Egy csekk sincs, sem számlakivonat…
Csak telefonáltak a banktól, hogy új csomagba kerül a számla - ekkor kérdezett rá édesanyám mégis mi amikor nem is ennél a banknál van. A hölgy akkor sem mondott semmit.
Anyukám visszahívta őket, (egy másik ügyintézővel beszélt) és az azonosítás után közölték, hogy ennyit látnak és jobb , ha inkább személyesen megy be egy bankba és utána néznek. Ez történt most meg és a fentebb írtak történtek. Annyit hozzátett az ügyintéző, hogyha fizetnie kellene is még Ő is soknak találja.
A panasz kezelés elindult az ügyintéző kérvényezésével amire 30 napon belül kötelező lesz válaszolni.
Majd elválik, hova jutunk :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!