Hogyan tudom megszüntetni a Tesco Vásárlókártyát?
Úgy jöttek oda hozzám a Tescóban, hogy van-e pontgyűjtő, azaz Clubcard kártyám? Válaszoltam, hogy igen. Állításuk szerint csak plusz pontok szerzéséről tájékoztattak volna. Úgy döntöttem, hogy élnék ezzel a lehetőséggel, ezért oda is adtam a kért okmányokat (személyazonosító, lakcímkártya), valamint rákérdeztek a munkahelyem nevére és a Clubcard számomra. Tudom, én marha…
Az egész beszélgetés alatt EGYSZER SEM hangzott el a hitelkártya szó. A hölgyemény egész végig egy „pontgyüjtő” kártyáról beszélt, amivel a pontjaimat sokszorozom. Sem az elállási jogomról, se törlesztőről, se havi/éves díjat, sem egyéb díjakat nem közölt velem. Nagy sietségemben aláfirkáltam pár papírt és otthon tudatosult bennem, hogy mekkora hülyeséget is csináltam, kötöttem egy hitelkártyát.
Felhívták a munkahelyem, mely szerint pozitív besorolást kaptam, valamint kiküldték a kártyát, melyet nem aktiváltam, nem használtam.
Mi a teendőm? Kétségbe vagyok esve.
Aláírtad, nem tudsz tenni. Lehet az volt a papírban hogy nem mondható le, csak x hatalmas összegek ellenében.
Arra nem hivatkozhatsz, hogy nem tájékoztatott a hölgy, hisz amit aláírtál azt aláírtad..
"Mi a teendőm? Kétségbe vagyok esve."
Nem kell kétségbe esni:
"*9.1.6. Az Ügyfél a kölcsönszerződéstől a szerződéskötés napjától számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat,
ha a kölcsön folyósítására még nem került sor. Az Ügyfél a kölcsönszerződést a szerződéskötés napjától számított
14 napon belül indoklás nélkül díjmentesen felmondhatja, ha a kölcsönt már folyósították. A jelen pontban
szabályozott jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha az Ügyfél az erre vonatkozó nyilatkozatát az
előbbiekben meghatározott határidő lejártáig postára adja vagy egyéb igazolható módon a Bank felé benyújtja."
"9. Az Ügyfél a Bank részére szóló küldeményeket a Bank székhelyére vagy e-mail címére köteles megküldeni (1036,
Budapest, Fényes Adolf u. 6-8., ill. info@credigen.hu). A Bankhoz érkezett küldemények érkezési ideje tekintetében
a Bank nyilvántartása az irányadó."
Fel is hívhatod a kártyakibocsájtó bankot, de levelet kell küldeni.
"4. Az esetleges fogyasztói panaszokkal foglalkozó szervek:
- Credigen Bank Zrt. (cím: 1036 Bp., Fényes Adolf u. 6-8.; Tel.: (+36-1) 453-5111) ügyfélszolgálat;
e-mail cím: info@credigen.hu,"
"9.3. A szerződés megszűnésekor a Kártyabirtokos a Hitelkártyát (beleértve a Társkártyát is) köteles megsemmisíteni,
és további használatra fizikailag alkalmatlanná tenni. A megsemmisítés elmulasztásából eredő kár időbeli
korlátozás nélkül az Ügyfelelet terheli."
Itt van minden részletesen:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!