Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » EMag-ról a rendelésem törölve?

EMag-ról a rendelésem törölve?

Figyelt kérdés
eMag-ról rendeltem egy terméket és törlésre került, a pénzem egy héten belül visszatudják utalni?

2023. nov. 14. 13:20
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
100%
Te törölted, vagy ők?
2023. nov. 14. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 A kérdező kommentje:
#1 ők törölték
2023. nov. 14. 13:40
 3/17 anonim ***** válasza:
Na ilyet se tapasztaltam még. Miért törölték? Elfogyott a cucc?
2023. nov. 14. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
Nekem is volt már ilyen, hogy törölték a rendelést. A pénzt visszakaptam. Nem tudom, mikor utalják neked, de kérdezd meg az ügyfélszolgálatot, mert ők többet látnak belőle..
2023. nov. 14. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 A kérdező kommentje:
Már a pénzt nemrég visszakaptam,lehet elfogyott amit rendeltem.
2023. nov. 14. 15:04
 6/17 anonim ***** válasza:

De akkor mi a kérdés valójában?

Nem tudjuk, mikor lesz elérhető újra a termék...

Nekem olyan volt, hogy kinéztem valamit, de sajnos nem rendeltek utána, így a mai napig nincs elérhető db belőle.

2023. nov. 14. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim válasza:

Nekem most törölték a December 6.-ai megrendelésemet (persze 13-ra ígérték a kiszállítást).

Nekem olyan gondom van vele, hogy utánvétes lett volna, így a visszafizetés opció nem él, pedig felhasználtam egy 30eFt-os kedvezmény kupont.

Ilyen esetben mi a teendő?

Email-re nem reagálnak...

jan. 7. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:

7-es:


Van egy chatszoba, ahol van egy totál idétlen AI robot, aminek írsz, majd ha kérdi, hogy segíthet e még, akkor válaszd az "igen" lehetőséget, ekkor egy idő után kapcsol neked egy élő ügyintézőt, aki segít. Jelenleg ez van.

jan. 8. 08:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
100%

#8 A chatbotnál azt kell választani, hogy "Rendelési probléma - Megrendelés leadási hiba", akkor rögtön betesz a sorba az élő emberhez, nem zárja le semmitmondóan a beszélgetést, mint amikor más problémát jelzel.


Az Emag egy trágyadomb lett.

jan. 8. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:

2 hónapon keresztül futkostam a pénzem után egy olyan rendeléssel kapcsolatban, amit lemondtam, mert nem érkezett meg az ígért határidőre, és nem voltam hajlandó tovább várni. Már a 3. ügyintéző foglalkozott velem, mert az e-mailekre nem válaszoltak a korábbi ügyintézők, a folyamatról meg egyszer sem tájékoztattak, és nem kevés pénzem volt benne. Aztán csak azt vettem észre, hogy kitiltottak a chatről, mert amikor eljutottam volna az élő ügyintézőig, közölte, hogy írjak üzenetet a kapcsolatfelvételi űrlapon.... na mondom a jó ku*** megpróbáltam más hálózatból a chatet, akkor már engedte, és egy 4. ügyintéző után kaptam vissza a pénzemet, de se egy elnézést, se egy kompenzáció, hogy amúgy nem csak szar helyzetbe hoztak a rendelés csúszásával, de a pénzemen is 2 hónapig ültek.

Úgyhogy elhatároztam, hogy hacsak nem adnak valamit ingyen, soha többet nem fogok az emagon keresztül olyan terméket rendelni, amit nem az emag értékesít közvetlenül, hanem valamelyik partner.

jan. 8. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!