Téves utalás esetén mennyi időm van visszautalni az összeget?
Figyelt kérdés
Nem rég jött az Email, hogy a diákszövetkezet tévesen utalt. Nem vettem észre, mert nem számoltam az Óráim2023. okt. 2. 10:49
1/14 A kérdező kommentje:
Annyi a probléma, hogy diák vagyok, nem tudom 2nap alatt összeszedni a pénzt.
2023. okt. 2. 10:52
2/14 anonim válasza:
És mégis hol van az a pénz amit utaltak? Mert nem egy hónap alatt derül ki a téves utalás, hanem néhány óra alatt.
3/14 A kérdező kommentje:
3napja történt. Élek, eszem, dohányzom, és tankolom az autóm.
2023. okt. 2. 11:07
4/14 A kérdező kommentje:
Segítettem anyukámat is az összegből. Nem kibújni akarok a kötelezettség alól, de az általuk kiszabott 2nap alatt sem tudom elszűlni a pénzt.
2023. okt. 2. 11:08
5/14 anonim válasza:
3 nap alatt elszórtad a téves utalással együtt? Akkor miből fogsz élni még 28 napig?
6/14 A kérdező kommentje:
Nem egy hatalmas összegről van szó. 30ezer forintról. ÖSSZESEN. Ne ezen legyen kérem a hangsúly hogy elment. Nem olcsó semmi, rohan a pénz. Az a kérdés mennyi az időm? Mert sulizok is és nem tudok úgy dolgozni.
2023. okt. 2. 11:11
7/14 anonim válasza:
Ha 30k forint igy foldhoz vag akkor se a kocsinak nem latom ertelmet se annak hogy cigizz
8/14 A kérdező kommentje:
Öcsém hogy ezen vagytok kiakadva😂😂 Azt mondtam hogy 2 nap alatt nem tudom összeszedni, nem 1,5hét alatt😂😂😂. Ha nem tudod hogy mennyi az az idő amennyi rendelkezésemre áll hivatalosan, akkor ne írjad a bölcsességedet, nyomd tovább kérlek.
2023. okt. 2. 11:29
9/14 krwkco válasza:
Itt sok ismeret van ezzel kapcsolatban. Pl. fel kell hívni a figyelmedet, hogy 30 napod van fellebbezni. Ez akár azt is jelentheti, hogy 30 napig gondolkodhatsz, hogy jogos-e a követelés. És amíg ezt nem tudod biztosan, addig nyilván nem kell fizetned.
De a legegyszerűbb, ha telefonon megbeszéled, hogy haladékot kérsz. A 2 nap szerintem semmiképpen nem jogos. Biztos, hogy ez nincs törvénnyel alátámasztva.
10/14 anonim válasza: