Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Normális, hogy telefonváltást...

Normális, hogy telefonváltást a banki appban nem lehet elintézni? (CIB)

Figyelt kérdés
Más banknál is csak személyesen vagy telefonon adnak kódot?
2023. júl. 29. 19:29
 1/7 anonim ***** válasza:
Telefonváltás?
2023. júl. 29. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Szeretném áttenni a banki appot egy másik telefonra. Ehhez kell egy regisztrációs kód.
2023. júl. 29. 19:45
 3/7 anonim ***** válasza:
Hát, OTP-nél csak letöltöttem az appot az új telefonra, bejelentkeztem és használtam.
2023. júl. 29. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
És hogy azonosítottad magad?
2023. júl. 29. 20:06
 5/7 anonim ***** válasza:
Ha banki adataimmal. Pont ugyan úgy kellett az appban is bejelentkezni mintha a webes felületre jelentkeznék be.
2023. júl. 29. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Nem nagyon értem a problémát. Én az új telefonomra csak beírtam az azonosítókat, és már működött is. Jelenleg mindkettőn működik az applikáció. Igaz nem CIB.
2023. júl. 29. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:

Kell ehhez egy helyreállító kód, de elvileg megfelel az előző is, ami papírra volt nyomtatva, már csak meg kéne találnom, bár valószínűleg rég kidobtam, rögtön az aktiválás után...

Köszönöm az eddigi válaszokat.

2023. júl. 30. 07:20

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!