Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Melyik banknál vagy és miért?

Melyik banknál vagy és miért?

Figyelt kérdés

Én jelenleg az OTP-nél vagyok, de nem igazán vagyok vele megelégedve, főleg az utóbbi 1 évben. Az OTP weboldala, sokszor nem működik. Levelet nem kapok, hogy mennyi van pénz van a számlámon, hónapok óta. Látom a telefonomon is ezeket, de jobban szerettem megnézni, ugyan ezt a levélen is. Egyre gyakrabban kapok sms-et a banktól, hogy levontak 1000-2500 forint összegeket, mert pénzt vettem fel, vagy mert kártyával fizettem. Pedig bőven benne vagyok abban a keretben, ami még ingyenes.

Decemberi hónapban 3 alkalommal kellet bemennem személyesen, mert az első alkalommal nem voltak képesek elmondani rendesen, amit elszerettem volna intézni. Egy szó mint száz, tele van a tököm az OTP-vel.



2023. jan. 11. 12:53
 1/10 anonim ***** válasza:
56%

Ersténél van a lakossági bankszámlám, mert amikor alkalmazott voltam egy cégnél, akkor itt volt teljesen ingyenes számla a céges flotta miatt.

A lakáshitelem az unicreditnél van, mert itt volt a legkedvezőbb a hitelfelvétel. Még úgy is ez volt a legolcsóbb, hogy kell bankszámlát vezetnem náluk, de ez éves szinten megáll 2-3 ezer forintból.

A céges számláim a Raiffeisennél vannak, mert itt kaptam a forgalmam alapján a legkedvezőbb ajánlatot.

A K&H-nál pedig nyitottam kbc számlát, mert így jött ki a legjobban a tbsz számlám vezetése.

2023. jan. 11. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
56%

A hivatalos bankom OTP, de alig használom valamire.


Igazából Revolut, és imádom. Az egyik cégem szintén OTP és Revolut, ahol szintén a Revoluton intézem a bankolás 90%-át.

2023. jan. 11. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
56%

Ja igen, évek óta terveztem Magnet-nél nyitni számlát, de amikor az új cégem miatt bementem oda, akkora iszonyatos balfaszok voltak, napokig ment a szerencsétlenkedés, hogy elálltam tőle.

OTP-n és Revoluton is 1 órán belül megvolt a bankszámla.

2023. jan. 11. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
40%

"Az OTP weboldala, sokszor nem működik."

Én nem tapasztaltam nagyobb leállást. Annyit tudok megerősíteni, hogy az új mobilbank baromi lassú.


"Levelet nem kapok, hogy mennyi van pénz van a számlámon"

Értelmes ember nem is kér papír számlaegyenleget 2023-ban, mert minek?!


"Egyre gyakrabban kapok sms-et a banktól, hogy levontak 1000-2500 forint összegeket, mert pénzt vettem fel, vagy mert kártyával fizettem. Pedig bőven benne vagyok abban a keretben, ami még ingyenes."

Nem, nem vagy benne. Havi két készpénzfelvét ingyenes, az is csak 150 ezerig és az is csak akkor, ha erről előtte nyilatkoztál. A kártyás vásárlás meg mindig is ingyenes volt és az is fog maradni.


"Decemberi hónapban 3 alkalommal kellet bemennem személyesen, mert az első alkalommal nem voltak képesek elmondani rendesen, amit elszerettem volna intézni."

Én a K&H-val voltam ugyanígy, szóval azokkal a kontárokkal soha többé nem állok szóba.

2023. jan. 11. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
56%

Otp de utálom mint a fene. De juniorosként ez volt a legjobb, meg amikor nyitottam csak otp volt a városba és nem akartam emiatt utazgatni. Azóta szemezek a K&H van ha lejár a junior jogosultságom oda megyek szerintem.

De am meg Revolutot használok és imádom. Az otp t is csak arra használom, hogy a Revolutot tápláljam vele. Meg esetleg area ha egy utalás azonnal kell és nem ér rá az utalás átfutási ideje.

2023. jan. 11. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Cib, mert meg vagyok elégedve velük ill az ügyintézőimmel
2023. jan. 11. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

4. "A kártyás vásárlás meg mindig is ingyenes volt és az is fog maradni."

Igen, elvileg - de gyakorlatilag most már pár banknál vannak olyan számlacsomagok, ahol ez nincsen így (ezt én is a saját bőrömön tapasztaltam meg - iszonyatos pofátlanságnak tartom, bármilyen számlacsomagról is legyen szó).

2023. jan. 11. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

A Gránit Banknál vagyok két okból:

- Ez volt az egyike a két banknak, ahol tudom teljesíteni a feltételét az ingyenes számlavezetésnek. Az előző bankomnál folyamatosan vonták a számlakezelési díjat, ami nem is volt olcsó, mert sajnos alacsony a fizetésem, és nem érte el az általuk megadott határt, ezért sose tudtam átlépni az ingyenes csomagjukba.

- On-line lehetett náluk bankszámlát nyitni és minden ügyet online lehet intézni, személyesen nem kell bemenni semmiért. Ez nekem rengeteget jelent, mert nem kell sorszámot tépni, sorban állni, ráadásul a munkahelyemről, munkaidőben el tudom intézni a bankolásomat, nem kell elkéredzkedni idő előtt, hogy be tudjak menni a bankba, mint az előző bankomnál (ugyanis ők csak munkaidőben vannak nyitva, máshogy nem tudtam volna elmenni hozzájuk).

2023. jan. 12. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

Takarékbank.

1./ 20 éven keresztül hordtam hozzájuk a pénzem befektetési célból (mindenkit ismerek a bankfiókban évtizedek óta).

2./ Ők ajánlottak olyan számlacsomagot, ami nekem tökéletesen megfelelt.

3./ Nem volt még velük semmilyen problémám.

4./ Amire leszerződtünk, azt mindig biztosították/betartották.

2023. jan. 13. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
OTP-nél, mivel 25 évvel ezelőtt ott nyitottam először számlát és azóta az van. Szerintem elég drága, de megbízható. Ezen kívül van még Revolut számlám, az internetes vásárlásokat, devizaváltásokat azon bonyolítom.
2023. jan. 16. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!