Rosszul utaltam pénzt Indonéziába, nem kapja meg a fél, mit tegyek?
Sziasztok!
Vásárolni akartam egy terméket indonéziából egy magánszemélytől (indonéz NAV like this), és küldtem a számára kb 15.000 Ft-nyi USD-t a Revolutból A Mandiri Bank-ba. Azért Revóról, mert valamiért Erste nem engedte akkor pont, de ez m1, a lényeg, hogy 4-én utaltam 9-én megérkezett a pénz a bankba. Igen ám, de ekkor vettük észre a fogadó féllel (12-én), hogy a csávó 5 nevéből 1-ben felcseréltem 2 betűt, így nem kapta meg a pénzt. Én úgy tudom, hogy nemzetközi utalásoknál az a szabály, hogy ha elírod a nevet, akkor a bank megkapja a pénzt, de megtartja azt, amíg nem igazolod hivatalosan, hogy te márpedig annak a szeméylnek küldted, csak természetesen a felcserélt két betűvel, és ezek után továbbítják neki. Nos itt én már nagyon sok levelet váltottam a Revoluttal, természetesen ők nem hajlandóak semmit tenni, mondván ott a pénz, keresse meg a bank a tranzakciót és küldje tovább az embernek. Ehhez kaptam doksikat is a revótól, hogy hivatalosan én utaltam stb. Ugyanakkor hiába küldöm ezeket a Mandiri Banknak, ők azt mondják folyamatosan: ők a reciver passzív felek, tehát nem tudnak mit kezdeni, nem keresnek semmit, beszéljek a bankommal. Sok levélváltás után végül a Mandiri Bank messengerüzijeiben kaptam egy e-mailcímet a bankhoz (mandiricare@bankmandiri. co. id) mondván, hogy áhh értik, küldjem oda a bajt és megoldják. Küdltem és visszaérkezett ugyan az a szokásos sablon üzenet, hogy ők a fogadó passzív felek, bezséljek a bankommal. Azóta 2 napja nem válaszolnak emailben, messengerben pedig ezt elmesélve ismét ők is küldik a sablont. Ezeket mind meséltem a Revolutnak, és nagy nehezen a sokadik sablon nyugtató szövegük után sikerült elérnem, hogy valami payroll specialistáknak (bérszámfejtők vagy akik a pénz mozgásával dolgoznak) felterjesszék az ügyet. Ez volt 3 napja, de azóta sem írtak róla semmit. Ma felhívtam a Mandiri Bankot (bolond nemzetközi hívás, dejó) a +62 - 21 - 52997777 helpdesk számukon, ahol a supportos csaj azt mondta, hogy igazából ők tényleg nem tudnak ezzel mit kezdeni, ha elírtam elírtam, és akkor ez egy rossz utalás, beszéljek a Revóval, hogy akkor ez egy téves utalás, és állítólag akkor majd ők bejelentik ezt, és kiküldenek nekik is egy "reportot" és akkor indonéziából visszautalják majd a pénzt nekem.
Írtam a Revónak, mire a supportos most elvileg felterjesztette az ügyet a nemzetközi tranzakciós csapatnak (bármit is jelentsen ez), és akkor msot már várjuk onnan a választ.
Mindeközben az indonéz pali tök rendes, ő is emailezget, de nem kap választ, előtte volt bent a banknál ffizikailag és akkor ott azt mondták neki, hogy nem vágják miről van szó, de akkor még csórám nem is tudott doksikat vinni, azóta küldtem neki és próbálja intézni. Közben meg ráadásul kapott még utalást és más is elírta a nevét, és neki autómatikusan visszautalta a Mandiri Bank a pénzt, mondván, hogy nem létező személynek utalt, de nálam nem tolták ezt.
(Ma van 17-e.)
Valami ötlet esetleg? :)
Köszi szépen előre is!
At lettel baszcsizva :)
En a szuleimnek utaltam Malajziabol, de apam neven van a szamla, viszont anyam nevet irtam be. Siman megjott :)
Vagyis nem ket betu lett felcserelve, hanem Kiss Pista helyett Jajgato Jolan....
Ugyhogy kuldok neked egy indonez notat :)
Tepok amai-amai belalang kupu-kupu
Bayar duit aku yang semua kau sapu
38F incel
A Mandiri Bank irta nekem, 3 napja, hogy hogyha a cimzett ir nekik mailt, akkor felulvizsgaljak. Nem lettem atbaszcsizva. Nem kuldtek neki tovabb, ez igy mukodik.
Malajziabol hova kuldted? Ez meg egyszer mondom internationel utalas, nem belfoldi, nem indonezian belul, magyarorszagrol indoneziaba, nem magyar-magyar, nem azsia-azsiai... de irok amint lesz vegeredmeny, csak nem ertem minek kell kommentelni marhasagokat. A Revolut is tobbszor megerositette hogy neveliras eseten ez van. Sot! A Revolut SZABALYZATABAN is le van irva hogy neveliras eseten ez van es hogy neha nehez v nem lehet ilyenkor visszaszerezni a penzt. Egyelore ok is hivatalos burokratikus uton lassu folyamattal leveleznek a bankkal.
Nem kell mindenkit hulyenek nezni aki nem sajat magunk vagyunk.
Na gyerekek! Akik olyan nagyon okosnak hittek magukat es osztottak az észt! :)
VISSZA KAPTAM A PÉNZT! :)
Parszor meg irogattam revolutnak hogy mivan már, erre azt irtak 2x, hogy nem tudnak semmit, "valoszinuleg az osszeget felemesztettek a kozvetitoi dijak"! Mondom milyen dijak ember? Ki engedte ezt meg, meg milyen valoszinuleg? Mondom mutassak a hivatalos dokumenteket mire ment el a penzem akkor!
Ugyanakkor az indonez banknak is irtam, hogy a leirasuk alapjan irt nekik a fogado fel, de szinten valami sablon kamut irtak neki vissza, mint nekem sokszor, es hogy csinaljanak valamit, aztan annyit irtak irjam le jobban a problemat, leirtam nekik 20adszor is hogy ne jatszak a balgát.
Es ezekre mind kb 5 oraval erdekes modon jott a visszautalas! Valszeg a Revolut miatt, en fogadnek ra, hogy ok ürítettek bele eddig es csak most cselekedtek, mert lattak hogy 1 honap 15 nap utan is csesztetem őket! :)
Szoval nem huzta be a srac a penzem, holnap megprobalom neki valoban jol elkuldeni ujra aztan annyi! Megoldodott. Tanulsagos eset mindenkinek, nem szabad feladni! Utana kell menni, foleg ha az ember jol tudja a dolgokat es igaza van. Nem szabad hagyni. Mar majdnem belefaradtam tobbszor is, de nem szabad.
💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻😝
Sikersztori.
Csak azt nem értem, hogy ha ennyire igen jóképességű vagy, akkor miért kellett mindenkit fárasztani a gyakorikérdéseken?
Ja, hogy segítségre volt szükséged? Néhányan meg is próbáltak segíteni. Ja az sem, mert csak okoskodtunk, és észt osztottunk. Gyökerek vagyunk, bocsi.
A nagy esszéd helyett egy köszönöm jobban mutatott volna.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!