Banki csalás áldozata lettem. Mit tegyek?
Profi csalóknak kiadtam a bankkártya adataimat, akik megkárosítottak egy nagyobb összeggel. (Álcázott telefonszámmal hívtak, tudták a nevem, alap adataimat, volt várakoztatás, zene, átkapcsolás, sípszó, minden ami egy ilyen esetben szokott lenni.) Jelentettem a banknál utána egyből az esetet, tiltották a kártyám és küldtek a központba egy jegyzőkönyvet a történtekről, ott majd kivizsgálják az esetet 30 napon belül. Szerintetek van esély a kár megtérülésére? Ezek után tettem feljelentést is a rendőrségnél, de a nyomozó nem ért rá, ezért adtak egy e-mailes elérhetőséget, hogy oda írjam meg részletesen a történteket. Ez 3 napja volt.
Szerintetek mikor fognak reagálni? Van még más dolog, amit tehetnék az ügyem érdekébe?
Kérek mindenkit, hogy segítő szándékkal írjon csak. A lehülyéző kommentekkel sajnos nem leszek előrébb. Köszönöm.
Ez az a trükk, amikor felhívnak és mondják, hogy gyanús tranzakcióat észleltek és ahhoz, hogy töröljék meg kell adnod adatokat? Én úgy tudom ilyenkor utalni szoktak. De lehet, hogy van kártyás fizetéses verziója is a csalásnak.
Milyen indokkal csalták ki?
Minimum kétszer leírták a CHARGEBACK szót, de a kérdező levegőnek nézte, nem reagált rá.
Ezek után kár lenne több szót pazarolni rá.
Segítséget sajnos nem tudok adni, de igen csak elgondolkodtató amiket le írtál. Szinte mindent tudtak rólad a csalók. Lehetséges, hogy egy közeli ismerősöd volt aki tisztában volt az adataiddal és, hogy mennyi pénzed van.
Remélem hogy vissza kapod a pénzedet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!