Miért nem kaphattam meg a kedvezményes ügyfélkapcsolati díjat az Erste banknál?
Én is pontosan így jártam. Írtam az ügyfélszolgálatnak (fel is lehet őket hívni) kiderült, hogy 2 feltétele van ennek a kedvezménynek:
• Internetbanki szolgáltatáson érkező elektronikus
számlakivonat igénylése valamennyi, a
keretszerződéshez tartozó bankszámla esetében,
TOVÁBBÁ
• a keretszerződésbe tartozó bankszámlák terhére
végzett 35.000 Ft összegű bankkártyás vásárlás
Nekem persze nem volt beállítva az elektronikus számlakivonat, mert nem szóltak, amikor szerződést váltottam erre a csomagra, hogy ezt meg kell tenni, persze tájékozódhattam volna.
Na de aztán beállítottam a netbankban, vagy ők állították át, bocsi, nem emlékszem. Sőt, mivel panasznak számított, hogy írtam nekik, visszautalták a különbözetet, amin nagyon meglepődtem.
Itt találod a 2. oldalon, Havi ügyfélkapcsolati díjkedvezmény feltétele cím alatt:
Azt tudom elképzelni, hogy ha tárgyhóban teljesíted a feltételeket, a következő hónapra vonatkoznak a kedvezmények.
Január végén a januári díjat vonták le, de lehet, hogy a kedvezmények megállapításánál a korábbi időszakot nézik.
Nekem másfajta kedvezmények vannak másfajta csomagban az Erstenél. Ott pedig előző hó 15. napjától tárgyhó 14. napjáig tart egy ciklus.
És tárgyhó utolsó napján eszerint terhelnek díjakat.
Nem tudom a te számlacsomagodban így van-e, de ez egy reális lehetőség.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!