Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Melyik bankot választanátok...

Melyik bankot választanátok ügyfélelégedettség alapján?

Figyelt kérdés

Számtalan "melyik bankot válasszam" kérdés található az oldalon, de általában a költségekre van kihegyezve a kérdés. Ismerem a Bankmonitort / money.hu-t, tudom értelmezni a hirdetményeket, nem okoz problémát megtalálni egy adott információt az ÁSZF-ben vagy a weboldalon, egy dolgot viszont nem tudok megállapítani tapasztalat nélkül: milyen az adott bank ügyfélkiszolgálása, internetbankja, mobil appja, stb.

A számlán viszonylag gyakran történne készpénzbefizetés, így csak olyan bankok szerepelnek a szavazásban, melyek rendelkeznek fiókkal helyben. Az OTP nem opció, így értelemszerűen az sem választható.



2022. febr. 12. 20:56
A kérdező szavazást indított:
K&H
Erste
Raiffeisen
Budapest Bank
MKB Bank
Takarékbank
16 szavazat
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
22%

Gránitnál és az OTP-nél van számlám.

A gránit kb 3 éve, OTP 13.

Gránitnál van forint és deviza alapú. Azért nyitottam itt mert ez volt a legegyszerűbb. Akkoriban innovatívnak tartottam, viszont másfél éve halogatom a számlamegszüntetést. Mivel digitális banknak hirdeti magát, így elég fontos lenne a digitális jelenlét, elérhetőség. Tavaly volt egy bő másfél hónapig amég az app alig vagy egyáltalán nem üzemelt. Mivel szinte mindent az appról kell intézni, így eléggé elvágták magukat nálam.


Az OTP mivel nálad nem opció, így nem is ecsetelném.

A kérdésedre konkrétan nem tudtam választ adni mert a gránit nem volt a listádban, de remélem hasznosnak találod.

2022. febr. 12. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
27%

Én még olyan bankról nem hallottam, amit a saját ügyfelei dícsértek.

OTP-nél vagyok, de csak azért, mert még tizen x éve a szüleim ilyet nyitottak nekem, amikor egyetemre mentem.

Valószínűleg ez a legdrágább opció, viszont messze ennek van a legtöbb ATM-je és bankfiókja, nekem meg legalább havonta kell kp-t levennem, szóval kényelemből ez maradt (meg az új netbankjuk is elég jó).

2022. febr. 12. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
48%
Vagy 20 éve cibes vagyok, vállalkozói és lakossági számláim is ott vannak
2022. febr. 12. 23:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
26%

Gránit bank kizárólag!

Tapasztalataim alapján a legjobb, legkorrektebb bank. Lassan 8 éve vagyok ügyfelük, előtte az összes fenti bankot végigjártam. Tudnék mesélni ezekkel kapcsolatban, soha többet! A Gránittal teljesen elégedett vagyok minden szempontból. Talán egyedüli hátrány, hogy nincs minden településen, minden sarkon egy fizikai fiók. De nem is kell! Az esetek 98%-ában mindent el lehet intézni elektronikusan.

2022. febr. 13. 08:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
62%

"Tavaly volt egy bő másfél hónapig amég az app alig vagy egyáltalán nem üzemelt."

Érdekes, én egyáltalán nem tapasztaltam ilyet. Pedig az appon keresztül fizetem a számláimat, nézem a pénzforgalmat, intézem a betéteket és bonyolítom szinte napi szinten a mobilvásárlást. Egyszer valóban volt egy olyan, hogy frissíteni kellett az alkalmazást manuálisan, mert automatikusan a háttérben nem történt meg. De az, hogy az ügyfél ezt másfél hónapig nem csinálja meg, szerintem nem kizárólag a bank hibája. Talán annyiban jogos a felvetés, hogy egy figyelemfelkeltő, tájékoztató e-mail nem ártott volna erről. De ennél nagyobb hiányossága soha ne legyen egy banknak!

2022. febr. 13. 08:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
51%

A kérdésre részben azért nehéz válaszolni, mert fiókonként és azon belül dolgozónként is lehet eltérés illetve nem mindegy, hogy milyen problémával és kit fog ki az ember telefonon sem.


Bár a kérdés egyébként jogos.



Az egyik bankkapcsolatom az Erstevel van.

Több fiókban is jártam már. Az emberi hozzáállással nekem sosem volt bajom. Ha kötekedni akarnék, biztos tudnék mondani hibát, de nincs értelme keresni.


Sajnos viszont mióta a netbank helyett ez az új George nevű rendszer van, azóta az internetbank tragédia.

Komolytalan, bankhoz méltatlan, ahogy kommunikál. (Egész mondatokban, mintha egy gyerekhez beszélne olyan.)

Emellett nehéz is megtalálni benne dolgokat és állandóan a gond van vele. Folyton karbantartás, de azon kívül is gyakran szakad.

Nem csak átláthatatlan, hanem nem is üzembiztos.


Nem tudom mi értelme volt lecserélni ami jól működött.

Mobil alkalmazást nem használok, de gondolom az sem jobb egy fokkal sem.



Valószínű azokat a rendszereket is cserélték vagy átalakították amit a fióki dolgozók használnak, mert egy ideje gondban vannak.

Sokszor elakadnak, már több kolléga jön oda és együtt próbálják.

Olyanok akik máskor kenték-vágták, mindent kapásból megcsináltak.


Volt aki nyíltan őszintén elnézést kért, megmondta, hogy nagyon sajnálja, de mióta ez a rendszer van, hát elég problémás.


Igazából nem tudok a dolgozókra haragudni érte, nem ők akarták és ha technikai gondok vannak, akkor arról ők nem tehetnek. Van, hogy már a központba telefonálnak, tehát a szándék megvan a részükről.



A másik bankkapcsolatom a Sberbank. Tudom, azt nem kérdezted.

Emberi hozzáállással ott sincs bajom.

A telebankjuk pedig kb. tökéletes és most nem hízelgek. Kevés menüpont van és pillanatok alatt élő személyhez lehet jutni.


A netbankjuk fapados, de most már ott tartok, hogy ez lassan inkább érték. Egyébként talán a telebank ezért is ennyire jó, mert így kompenzálják.


Fiókjuk kevés van, de ha ahol én megfordultam párszor, ott korrekt kiszolgálás volt. Ahogy én tapasztaltam legalábbis.



Ahogy látod, sajnos a digitalizáció rengeteg mindent tönkre is tesz, úgy, hogy elvileg adnia kellene, jobbnak kellene lennie általa a dolgoknak.

Nem is az a baj, hogy digitálisan is lehet valamit, hanem ahogy erőltetik, ahogy az ügyfeleket próbálják rákényszeríteni. Alap lenne, hogy választható legyen minden.

De amikor a netbankot is valami hasonló romhalmazzá alakítják, akkor az ügyfél egyre kevésbé választhat.



Arra nem tudok válaszolni, nyilván rájöttél, hogy az applikációja melyiknek milyen.

Majd biztos lesz aki leírja. Viszont abban biztos vagyok a funkció gazdagság nem egyenlő a minőséggel, gyorsasággal, megbízhatósággal, átláthatósággal.

2022. febr. 13. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
0%

"A számlán viszonylag gyakran történne készpénzbefizetés, így csak olyan bankok szerepelnek a szavazásban, melyek rendelkeznek fiókkal helyben. Az OTP nem opció, így értelemszerűen az sem választható."

Aha, van a környékeden Erste, K&H, Rafi, BB és MKB, de OTP nincs? Hihető... mikor minden második sarkon van egy OTP fiók. Nem mellesleg OTP-nek számtalan befizetésre is alkalmas ATM-je van.

2022. febr. 13. 09:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:
0%

"fiókonként és azon belül dolgozónként is lehet eltérés illetve nem mindegy, hogy milyen problémával és kit fog ki az ember telefonon sem"

K&H-nál valóban. Én azt tapasztaltam, hogy ott 3 ügyintéző három különböző dolgot mondott és semmit nem voltak képesek elsőre normálisan elintézni. OTP-nél sosem volt ilyen problémám.

2022. febr. 13. 09:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
15%
Csak az OTP! Akárki akármit is mond. Voltam én már Rafinál, többféle Takaréknál, megboldogult FHB-nál, K&H-nál, BB-nél, de egyik se ér ebből a szempontból az OTP nyomába.
2022. febr. 13. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim válasza:
73%

4.

Az OTP-re nem azt mondta a kérdező, hogy nem elérhető számára, hanem hogy nem akarja azt választani. Így nem opció.


Javítson ki valaki ha már nem aktuális, de az MKB-t még nem tette tönkre úgy a digitalizáció mint néhány bankot.


A másik ahol a személyes kiszolgálásra, ügyfelek alapos személyes kiszolgálására biztosan adnak a Takarékbank.


Az egyesülés utáni gyerekbetegségeik csúnyák voltak, de az már rég volt.

Illetve aki újonnan nyitott számlát, az egyesülés után, azt nyilván nem értintették az egyesítést követő problémák.

2022. febr. 13. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!