Meguntam a gagyi K&H bank hülységeit. KI melyik bankot ajánlja helyette? Hátha lesz egy, amelyikre a legtöbben szavaznak.
nekem cib bank bevált. Igaz régi csomagom van.
ATM megfiók kevés van, de e kevésbé zavar.
Az uncredit totál ingyenes számlája nyitható még?
Partner Aktív Zéró azt hiszem a neve.
Ha igen, akkor azt. Vagy a CIB Eco
Ezeket javaslom.
Nem olyan apró fiók nélküli mint a Gránit.
Illetve valódi! Magyarországon bejegyzett és normális elérhetőséggel rendelkező bank. Nem úgy mint a Revolut, Transferwise meg társai.
Nemrég még az MKB Banknak is volt valami nagyon olcsó számlája ha új ügyfélként nyitod meg.
Esetleg keress rá arra is. Erről nem sokat tudok.
OTP. Csak az szidja, aki sosem használta érdemben vagy huzamosabb ideig.
A K&H-t én is megutáltam. Volt náluk sima számlám és brókerszámlám is. Mindent háromszor kellett kérni, mire beállították, a netes felületek fapadosak, a szolgáltatások drágák.
OTP-nél 25 éve van számlám. Eltekintve pár apróbb kellemetlenségtől nem volt velük bajom. Amikor pl. duplán vontak le valamit, profin és gyorsan intézték. A netes felület náluk volt először és sokoldalú, jól használható.
Nincs ilyen, hogy "legjobb bank".
Milyen valutáid vannak, mennyi a havi bevételed, akarsz-e valamilyen hitelt felvenni?
#5: 5 év használat akkor még nem számít "érdemben"? 5 évig voltam OTP ügyfél, tavaly decemberrel bezárólag. Már az első időszakban is voltak problémák, de az utolsó 1.5-2 év kínszenvedés volt. Jó döntés volt őket végleg otthagyni.
A legtöbb számlacsomag (a Smart kivételével igazából mindegyik) pofátlan mértékű díjtételeket alkalmaz, az utalások nagyon drágák, az ATM használatról már nem is beszélve.
A PSD2 bevezetése óta az online kártyás fizetések kínlódássá váltak. Míg pl. a K&H-nál, a Gránitnál és a Raiffeisen-nél ez teljesen zökkenőmentesen működik, az OTP-nél ez visszatérő problémát okoz. Nem küld értesítést, rossz appra küldi az értesítést, újratöltődik az oldal és elszáll a fizetés, stb. (Volt egy időszak, amikor Revolutra nem tudtam pénzt feltölteni, mert az OTP appból való visszatérés után ok nélkül újratöltődött a jóváhagyó oldal.)
Az OTP ügyintézésben is egy nagy katasztrófa. Bármit el szeretne intézni az ügyfél, be kell mennie bankfiókba. Az alapvető tranzakciókon kívül semmit sem lehet online intézni, a VideóBank csak az új ügyfelek bepalizására szolgál. Telefonszám és e-mail cím módosításért személyesen be kell menni a 21. században!
A telefonos ügyfélszolgálaton rengeteget kell várni, az ügyintézők buták és nem segítőkészek. A bankfiókban szintén nem a jó szándék vezérli őket, nem akarnak érdemben segíteni, csak a rosszabbnál rosszabb befektetési termékeket elsózni.
Az OTP-nek igazából két erőssége van: minden sarkon megtalálható és az internetbank egészen jól működik, még ha a funkcionalitása gyenge is.
Cib: kártyázó max lakossági meg 2 vállalkozói számlám is van náluk, teljesen meg vagyok elégedve
Ha gondolod, írj privátban és adok kódot a welcome programhoz
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!