Okozhat-e visszatérítésnél gondot, ha a kártyaszámod megváltozott a vásárlás óta?
Van-e valakinek tapasztalata ezzel? Dolgozik-e valaki közületek egy bank hitelkártyaosztályán?
Első sorban hozzáértőket s szakmabelieket szeretnék kérdezni.
Egy ismerősömnek segítek egy visszatérítést intézni repjegyügyben, mivel nem beszél külföldiül. Magyarországon a hitelkártya ill. bankkártya nem 2 külön kártya, hanem egy és ugyanaz. Legalábbis az ő esetében így van. A vásárlás tavaly tavasszal történt s idén szeptember elején lett benyújtva kérvény a visszatérítésre, mivel a kupon nem lett felhasználva. 60 munkanapot írtak a visszautalásra, most 70 munkanapnál tartunk.
Írtam persze a repülőtársaságnak is, de most a fő kérdés, hogy technikailag ez, hogy néz ki?
Tavaly tavasz óta új kártyát kapott az ismerős. A kártyaszám az más, mint az előzőé. (Én külföldön élek, de számomra ez furcsa. Ha én itt új kártyát kapok, legyen az hitel- vagy bankkártya, a száma mindig ugyanaz marad legfeljebb a kártya sorszáma /bankkártya esetén/ vagy a háromjegyű kód /hitelkártya esetén/ változik.) A kártyához tartozó számla ill. a személyes adatok változatlanok.
Előre is köszönöm.
Nem.
Vannak egyszer használatos virtuális kártyák is. Oda is megkapod a visszatérítést. A bank (pénzügyi szolgáltató) tudja hogy az 1234 5678... kártya tiéd volt 2 hónapja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!