Szalayadel kérdése:
Csomagkülő cégnél kártyás vásárlás esetén, visszaküldött áru visszatérítése, közben lejárt kártyára. Az összeg elutalva, a mobil értesítés kb. óránként jelzi a"sikeretlen" -t, a bank és a cég között pattogok, mi a megoldás?
Figyelt kérdés
2019. jan. 6. 10:13
1/6 anonim válasza:
Bank, én letiltott kártyára is kaptam már visszatérítést, ahogy annak lennie is kell, itt a bankkoddal van bibi
2/6 A kérdező kommentje:
nekem nincs ilyen szerencsém,kaptam még ötleteket a"bankomtól", hogy milyen számokat hívjak, és intézzem el én!mossák kezeiket,náluk nincs a labda
2019. jan. 7. 14:40
4/6 A kérdező kommentje:
a bank hibázott, de bizony nem volt egyszerű az elintézése.kitartónak kellett lennem, le akartak rázni
2019. jan. 20. 16:34
6/6 A kérdező kommentje:
OTP
2019. jan. 21. 09:19
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!