Online rendelésnél nem kérte a szokásos plusz azonosítást?
Emag-ról rendeltem kb. 20.000 Ft értékben, kártyával fizettem. A szokásos módon megadtam a kártyaadatokat, majd előkerestem a telefonomat, mert mindig kapok egy SMS-t egy hat(?)jegyű kóddal, amit a kártya hátuján lévő háromjegyű kóddal együtt be kell írni fizetéskor a kártyaadatok megadása után (vagy az OTP app-ban kell engedélyezni, de az most nincs letöltve). Ez viszont most elmaradt. Csak beírtam a kártyaszámot, lejáratot és a háromjegyű kódot, és máris sikerült a fizetés, levonta az összeget, megjött a megerősítő e-mail.
Ez normális? Nem úgy volt, hogy idén már csak a plusz védelemmel lehet online fizetni? Egy párszor már rendeltem idén online fizetéssel, és eddig mindig kérte...
*hátulján
Emagról idén most rendeltem először.
3DS azonositas. Azaz eros ugyfel hitelesites.
Akkor kell ha a kartyakibocsajto, bank ugy iteli meg az adott tranzakcional, hogy szukseges. Ha a webshop atad rolad egy halom szemelyes adatot a bank fele, akkor eltekinthet annal a tranzakcional a hitelesitestol.
Köszönöm a választ!
Akkor nem kell aggódnom, hogy esetleg valami hiba történt?
#6 Eddig mindig utánvéttel fizettem, ha onnan rendeltem, most használtam náluk először a kártyámat.
Amúgy most jutott eszembe, hogy a Telekom app se szokott plusz azonosítót kérni amikor számlát fizetek, úgyhogy rosszul emlékeztem.
A szüleim nagyon féltek az online kártyás fizetéstől, mindig azt mondták, hogy nem szabad, mert ellopják a pénzemet. Tudom, hogy ez így hülyeség, és a megbízható, nagyobb weboldalakon nyugodtan lehet fizetni, de még mindig bennem van sajnos ez a félelem, hiába tudom, hogy mit szabad és mit nem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!